کد خبر : 1806045 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:44 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

مطهری: با مشکلات پرسپولیس نای حرف زدن هم نیست

مربی پرسپولیس بعد از برتری تیمش مقابل فولاد، از روحیه شکننده این تیم با توجه به مشکلات خبر داد.

مطهری: با مشکلات پرسپولیس نای حرف زدن هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری عضو کادرفنی پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سنگینی بود. فولاد تیم قابل احترامی است و در بحث پرس واقعا خوب است. در ایستگاهی و فاز حمله تیم خطرناکی هستند و سعی کردیم کنترل شان کنیم و بازی خودمان را به آنها دیکته کنیم.

 

وی ادامه داد: در 15 دقیقه ابتدایی آنها بهتر بودند که این برمی گردد به مسائل ذهنی بازیکنان ما.

 

مطهری درباره صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف گفت: آنالیزور ما گفت توپ به دستش برخورد کرده و پنالتی بوده اما حالا هر چه داوران تشخیص بدهند.

 

مربی پرسپولیس درباره ماجرای استعفای یحیی گل محمدی هم گفت: شرایط ما بسیار سخت است. خودم دیگر نای حرف زدن ندارم و فقط باید به بچه های خودمان خسته نباشید بگویم که با این شرایط کار می کنند و درود به شرف شان. اما شرایط ما بسیار سخت است.

 

مطهری که از بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در خصوص شکایت اوساگوآنا با توجه به همزمانی این خبر با بازی تیمش بی اطلاع بود درباره آن گفت: جدی؟ گل بود به سبزه نیز آراسته شد. من همین الان فهمیدم.

 

وی درباره تقویت تیم در نیم فصل گفت: واقعا خودم مانده ام که چه بگویم. بعد از برد به جای اینکه خوشحال شوم حال و روز ما را می  بینید.

 

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا درویش بعد از حضور در محل تمرین این تیم وعده ای به انها نداده است گفت: اجازه بدهید من دیگر صحبت نکنم و فقط بگویم که امیدوارم همیشه ما را منصفانه قضاوت کنید.

دیدگاه‌ها