کد خبر : 1806049 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:52 | 64.4K بازدید | 4 دیدگاه

جلوی پرسپولیس اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

پرونده معاوضه بازیکن با استقلال بسته شد

جواد نکونام می‌گوید فولاد نمی‌خواهد هیچ یک از بازیکنانش را از دست بدهد و از تیم‌های دیگر خواست برای تقویت فولاد به عنوان نماینده ایران کمک کنند.

پرونده معاوضه بازیکن با استقلال بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر پرسپولیس در ابتدا گفت: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر است که ما اشتباه کنیم و به گل برسد. دیدید در نیمه اول تیم‌مان جسور و شجاع بازی کرد و می‌توانستیم برنده به رختکن برویم. پرسپولیس می‌خواست از روی اشتباهات‌مان به گل برسد که یک صحنه داشت برای ما خطرناک می‌شد‌. می‌دانستیم اگر جلوی این تیم اشتباه کنیم، تنبیه‌مان می‌کنند و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند، شرایط به ضرر ما می‌شود. نیمه اول تیم‌ ما با ذهن برنده به زمین رفت ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم گل بزنیم.

 

نکونام اضافه کرد: بین دو نیمه هم به بچه‌ها گفتم پرسپولیس نمی‌تواند گل بزند مگر اینکه ما اشتباه کنیم و همین اتفاق هم افتاد و دو بازیکن‌مان به هم خوردند و لب بازیکن ما پاره شد و شاید خواستن فیرپلی در آن لحظه توقع بی‌خودی باشد ولی من این نکته را به بازیکنانم تذکر داده بودم‌. بازی با فجر هم همین اتفاق افتاد و بازیکن حریف روی زمین افتاد و حمله کرده بودند؛ می‌دانستیم باید ادامه دهیم و موافق این هستم که فوتبال درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند. روی اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از آن پرسپولیس تغییر سیستم داد و پنج دفاعه بازی کرد و توانستند جلوی موقعیت ساختن ما را بگیرند اما در همین شرایط هم اگر پاتوسی دقت می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم. در کل تیمم خوب بازی کرد ولی شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست. تیم‌مان مستحق باخت نبود و همه دیدند چه تیم با کیفیتی هستیم. از یک نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حداقل حق ما یک امتیاز بوده و نشان دادیم که با کیفیت و شایسته هستیم. خسته نباشید می‌گویم به بچه‌هایمان و امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری‌ای که انجام می‌دهیم بتوانیم روند بهتری را داشته باشیم.

 

نکونام ادامه داد: در نیم فصل اول با وجود کمبودی که داشتیم خوب بود و آن چیزی که خودم فکر می‌کردم به آن رسیدیم. ما یک معضل بزرگ داریم و حمیدبوحمدان و آبشک را با مصدومیت بازی دادیم. وحید حیدریه مصدوم شد و من مجبور شدم دفاع وسطم را در دفاع چپ بگذارم. در این شرایط دست ما خالی است و نبود بازیکن به ما ضربه می‌زند ولی در نیم فصل دوم نیاز به یار داریم تا بهتر شویم. در نیم فصل اول نتایجی که می‌خواستیم گرفتیم و باید در نیم فصل دوم تقویت شویم تا بهتر نتیجه بگیریم.

 

او در خصوص بحثی که میان بازیکنان پرسپولیس و دستیارانش شکل گرفته بود گفت: وقتی من رسیدم خبری نبود و متوجه نشدم. ولی فکر نمی‌کنم چنین باشد؛ شاید هم افتاده و من نمی‌دانم، فردا نگویند دروغ گفت!

 

نکونام در مورد بحث معاوضه بازیکن با استقلال گفت: دوست ندارم موضوع را باز کنم ولی مذاکراتی که صورت گرفت، یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود و من موافقت نکردم و موضوع تمام شد.

 

سرمربی فولاد در مورد بحث معاوضه بازیکن با پرسپولیس و شرایط این تیم در نقل و انتقالات نیز گفت: ما اصلا تیم‌مان بازیکن ندارد که کسی را بدهیم. شیمبا را بیرون بگذاریم چه کسی را بازی دهیم؟ ما فقط می‌توانیم بازیکن بگیریم. ما دو سال است یار نگرفتیم و ریکاوری نشده‌ایم‌. تیم‌های دیگر تا سه، چهاربازیکن با قیمت بالا نگیرند صدای همه بلند می‌شود ولی ما دو سال است یار نگرفته‌ایم و هیچ چیز نمی‌گوییم. من می‌خواهم خواهش کنم تیم‌ها به ما کمک کنند چرا که ما نماینده ایران در آسیا هستیم و اگر نتایج خوبی نگیریم از امتیاز فوتبال ایران برای گرفتن سهمیه کم می‌شود، دوست دارم تیم‌ها کمک کنند. شرایطی است که از یک سری موضوعات خنده‌ام می‌گیرد، ما نمی‌توانیم بازیکن با مبالغ نجومی بگیریم؛ یک بازیکن بود که گرفتنش هجده میلیارد برای ما می‌شد، ترجیح می‌دهیم هفتم، هشتم شویم. چون تیم‌مان نمی‌تواند مثل تیم‌های دیگر چنین هزینه‌ای کند.

دیدگاه‌ها