کد خبر : 1806054 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:06 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: احساس فوق العاده‌ای دارم

مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد از گلزنی در دقایق پایانی مقابل وستهام احساس بسیار خوبی دارد.

راشفورد: احساس فوق العاده‌ای دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب و در شرایطی که در طول مسابقه مقابل وستهام خیلی خوب بازی نکرده و موقعیت چندانی روی دروازه حریف نداشت، با تک گل ثانیه های آخر مارکوس راشفورد به برتری و سه امتیاز مهم دست یافت. ستاره جوان و تعویضی یونایتد مدعی شد کسب برتری در مقابل تیم های نزدیک بهم در جدول اهمیت زیادی دارد و این برد باید به افزایش انگیزه یونایتد در ادامه فصل کمک کند.

 

مارکوس راشفورد گفت: "بی تردید گل مهمی به ثمر رساندم و گلزنی در دقایق پایانی احساس فوق العاده ای به من بازیکن می دهد. می توانستیم هنگام مالکیت توپ کمی بهتر عمل کنیم، اما در نهایت به گلی که نیاز داشتیم دست پیدا کردیم و حالا باید از این نتیجه برای بیشتر شدن انگیزه تیمی در ادامه فصل استفاده کنیم.

 

1684837

 

کسب چنین نتایجی واقعا مهم است. وقتی پیروزی و بردهای متوالی به دست می آورید، واقعا شروع به حرکت می کنید و این همان چیزی است که به همه اعتماد به نفس می دهد. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و بازی های زیادی در یک هفته برگزار شد، بنابراین استراحت لازم است و این مقطع برای ما خوب و مفید خواهد بود.

 

وقتی در جدول دو تیم خیلی نزدیک به هم هستند، هر دو برای پیشی گرفتن از هم مبارزه می کنند و امروز ما موفق شدیم به برتری برسیم. حالا در رده چهارم قرار داریم و البته می دانیم برخی تیم های مدعی هنوز بازی های عقب افتاده ای دارند که باید برگزار شود. اما به هر حال من خوشحالم که در حال حاضر در این رتبه در جدول قرار داریم."

دیدگاه‌ها