کد خبر : 1806056 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:14 | 60.6K بازدید | 0 دیدگاه

با نکونام در مورد کی‌روش حرف نزدم؛

وحید امیری: پیگیر درگیری در رختکن نشدم!

ستاره تیم پرسپولیس می‌گوید که از صحبت‌های او در مورد کی‌روش برداشت بدی شده است.

وحید امیری: پیگیر درگیری در رختکن نشدم!

به گزارش ورزش سه، وحید امیری پس از برد پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: از پنجره بسته اطلاع نداشتم اما امیدوارم که این اتفاقات در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس به ندرت رخ بدهد اما ما هر روز شاهد این اتفاقات هستیم.

 

او در واکنش به درگیری به وجود آمده در ورودی رختکن تیم ها عنوان کرد: من متوجه نشدم فقط سر و صدا بود و زیاد هم پیگیر نشدم.

 

امیری در خصوص صحبت هایی که درمورد کارلوس کی‌روش کرده بود توضیح داد: دوست دارم همانطور که راحت و با صداقت صحبت می‌کنم، اینجا هم با صداقت صحبت کنم. هر کسی نداند خودم به شخصه می‌دانم آقای کی‌روش من را از نفت به تیم ملی دعوت کرد. به نظرم برداشت بدی از صحبت های من شده است. فوتبال ایران مدیون آقای کی‌روش است اما متاسفانه بعضی دوستان از این فضا برداشت دیگری می‌کنند.

 

او ادامه داد: ما با صداقت صحبتی می‌کنیم. مثلا من گفته بودم آقای کی‌روش بعد از یک خطا به من حرفی زد؛ این فنی است و بحثی نیست که دوستان تیتر کردند که کی‌روش به من بد و بیراه گفته است. من دوست دارم اصحاب رسانه پیگیر این قضیه نشوند. خیلی از دوستان خبرنگار این تیترها را زده‌اند و واقعیت من خودم ناراحت می‌شوم که کسانی که در فوتبال هستند برای جلب توجه تیترهایی می‌زنند وگرنه هدف من یا کسانی که به برنامه ای می‌روند این است که حرف جدیدی بزنند. ما هم با صداقت کامل رفتیم. امیدوارم کسانی که برداشت بدی از صحبت های من دارند تجدید نظر کنند. ما دوران طلایی با کی‌روش داشتیم و اگر من گفتم که با آقای اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته واقعا بخاطر اعتمادی است که به من داشتند و من را فیکس بازی می‌دهند. صحبت هایی کردم اما خیلی بزرگنمایی شد.

 

امیری در پایان در واکنش به اینکه آیا صحبت های نکونام با او پیش از بازی هم درباره این موضوع بوده، بیان کرد: نه. ما چند سال با هم هم بازی بودیم و صحبت های دوستانه ای درباره بازی بود که همیشه قبل از هر بازی است.

دیدگاه‌ها