کد خبر : 1806061 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:49 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل لیائو:

مقایسه با تیری آنری؟ من راه خودم را می‌روم

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی و جوان میلان از رابطه خوب خود با استفانو پیولی، سرمربی این باشگاه سخن گفت.

مقایسه با تیری آنری؟ من راه خودم را می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو در دو سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب روسونری داشته و به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایتالیا تبدیل شده است. استفانو پیولی چندی قبل رافائل لیائو را با تیری آنری مقایسه کرد، اما این وینگر پرتغالی مدعی شد قصد دارد راه خودش را در فوتبال برود.

 

رافائل لیائو گفت: "دو سال دیگر با میلان قرارداد دارم و هنوز صحبت در مورد تمدید زود است. ما نسبت به سال گذشته تیمی قوی تر و بالغ تر هستیم و قهرمانی در لیگ هدف میلان است. من جوان هستم، اما در زمین حس یک بازیکن باتجربه را دارم و این در مورد بسیاری از هم تیمی هایم نیز صادق است. استفانو پیولی به من، ساندرو تونالی و سائلمیکرز تاکید می‌کند که شما فقط در شناسنامه خود جوان هستید.

 

1662748

 

استفانو پیولی من را درک کرد. او می داند که با دریبل هایم و حرکاتم می توانم سرنوشت بازی را رقم بزنم. در گذشته جوان تر و بی انضباط تر بودم، اما حالا پیولی خیلی به من مسائل را توضیح نمی دهد و به من اعتماد دارد. او می داند حتی زمانی که حریفان توپ را در اختیار دارند، من وظیفه خودم را انجام می دهم.

 

من این فصل به عنوان مهاجم مرکزی و بازیکن شماره 10هم  بازی کرده ام و در صورت نیاز آماده هستم دوباره این کار را انجام دهم، اما بازی در سمت چپ برایم چیز دیگری است. پیولی فکر می کند من شبیه تیری آنری هستم؟ از او بابت این مقایسه تشکر می کنم و ما در مورد یک قهرمان بزرگ صحبت می کنیم. اما من می خواهم رافا باشم و راه خودم را بروم."

دیدگاه‌ها