کد خبر : 1806078 | 02 بهمن 1400 ساعت 22:55 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون ۱-۱ سیتی؛ ترمز تیم پپ کشیده شد

دو تیم ساوتهمپتون و منچسترسیتی در یک بازی فوق العاده جذاب به تساوی 1-1 رسیدند.

ساوتهمپتون ۱-۱ سیتی؛ ترمز تیم پپ کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی امروز از سری مسابقات هفته بیست و سوم لیگ جزیره مهمان ساوتهمپتون بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 7 به گل اول دست پیدا کند. ضربه بیرون پا و فوق العاده واکرپیترز به گوشه دروازه ادرسون رفت تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1684889

 

 

بعد از دریافت گل، منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 35 می توانست توسط رحیم استرلینگ به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این ستاره انگلیسی با اختلاف کمی از بالای دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

 

در دقیقه  39 رحیم استرلینگ به شکلی باورنکردنی یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد. جایی که در یک قدمی دروازه ضربه او توسط فریزر فورستر مهار شد.

 

 

1684883

 

 

در ادامه نیمه اول نیز حملات منچسترسیتی برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود ساوتهمپتون خاتمه پیدا کند.

 

در همان اوایل نیمه دوم ساوتهمپتون تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر بدنارک با واکنش فوق العاده ادرسون همراه شد. چند دقیقه بعد رودری می توانست برای منچستر سیتی گلزنی کند اما ضربه این بازیکن هم توسط فورستر به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 54 ساوتهمپتون یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی را از دست داد. جایی که ابتدا ضربه آرماندو بورخا به تیر دروازه منچسترسیتی برخورد کرد و پس از آن شوت والی بدنارک نیز به بیرون رفت.

 

 

1684886

 

 

در دقیقه 59 این بار رودری بود که می توانست گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر برساند اما شوت فوق العاده این بازیکن با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

 

در دقیقه 65 منچسترسیتی بالاخره توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال کوین دی بروین به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده آیمریک لاپورت همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1684885

 

 

در دقیقه 70 یک خطر بزرگ از بیخ گوش ساوتهمپتون عبور کرد. جایی که ضربه فوق العاده تماشایی کوین دی بروین به تیر دروازه این تیم برخورد کرد.

 

در دقیقه 71 باز هم منچستر سیتی می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه گابریل ژسوس که به جای رحیم استرلینگ به زمین آمده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه نیز منچسترسیتی هرچه زد به در بسته خورد تا بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان برسد و بالاخره ترمز تیم پپ گواردیولا کشیده شود.

دیدگاه‌ها