کد خبر : 1806082 | 02 بهمن 1400 ساعت 23:24 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ادین ژکو به گل لحظات پایانی برای اینتر

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی اینتر، می گوید خودش را برای چنین لحظه‌ای آماده کرده بود.

واکنش ادین ژکو به گل لحظات پایانی برای اینتر

به گزارش "ورزش سه"، تصور می شد اینتر کار سختی مقابل ونتزیای پایین جدولی پیش رو نداشته باشد اما شاگردان سیمونه اینزاگی در ابتدای بازی دروازه خود را باز شده دیدند. با این حال نیکولو بارلا در ادامه کار را به تساوی کشاند. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد ادین ژکو در قامت نجات‌بخش نراتزوری ظاهر شد و با گلی که به ثمر رساند سه امتیاز شیرین را به حساب این تیم واریز کرد.

 

ادین ژکو در پایان بازی گفت: "هیچ بازی آسانی وجود ندارد و ما دوباره دیدیم که این یکی از سخت ترین بازی هایی بود که در تمام فصل با آن روبرو بودیم. همچنین این مسئله هم وجود داشت که ما بعد از چند بازی طاقت فرسا پا به این دیدار گذاشته بودیم؛ از جمله دیدار کوپا ایتالیا که به وقت اضافه کشیده شد و یک سفر سخت به برگامو."

 

 

1684901

 

 

ژ کو درباره گل سه امتیازی اش نیز گفت: " شاید من اخیراً گلزنی نکرده بودم چرا که خودم را برای این لحظه آماده کرده بودم. پشیمان نیستم و این یک روش فوق العاده برای پیروزی بود. اینزاگی می داند که من می توانم شرایط دشوار را در آخرین لحظه حل کنم. ونتزیا در عمق نشسته بود و سعی می کرد ضدحمله بزند. همه ما کمی خسته هستیم و امیدواریم که بعد از وقفه به وجود آمده چمن سن سیرو نیز بهتر شود. در حال حاضر این چمن فاجعه‌بار است و توپ در آن به حرکت در نمی آید."

دیدگاه‌ها