کد خبر : 1806083 | 02 بهمن 1400 ساعت 23:21 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین آمار فصل سپاهان در رفسنجان (عکس)

تیم محرم نویدکیا با انجام یک بازی ناامید کننده نیم فصل دوم را آغاز کرد و به تعطیلات رفت.

بدترین آمار فصل سپاهان در رفسنجان (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در هفته ابتدایی نیم فصل دوم طبق قرعه سختی که طی هفته های اخیر پشت سر گذاشته بود باید در شهرک مس سرچشمه به مصاف شاگردان محمد ربیعی می‌رفت. مسابقه ای که از قبل قابل پیش بینی بود که یکی از سخت‌ترین مسابقات تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم مسابقات خواهد بود ولی شاید کسی فکرش را نمی کرد که در بازگشت دوباره طلایی پوشان اصفهانی به استان کرمان شاهد دومین باخت سنگین این تیم باشیم.


سپاهان علاوه بر شکست نسبت به بازی های گذشته نیز افت چشم گیری داشت و اگرچه مالکیت 60 درصدی بر توپ و میدان را در سرچشمه  داشت، اما نتوانست تعداد پاس هایش را از عدد 455 بیشتر کند که بخشی از آن به کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شهید زینلی بازمی گردد. علاوه بر این در ایجاد شانس های گلزنی هم تیم فوتبال سپاهان اصلا عملکرد خوبی نداشت و این برای اولین مرتبه بود که آنها 2 شانس مسلم گلزنی داشتند و تیم حریف 6 شانس مسلم. از طرفی در شوتزنی هم آنها نمایش ضعیف تری از تیم محمد ربیعی داشتند و در شرایطی که تیم میزبان 10 مرتبه به دروازه شوت زد، سپاهان 7 بار موفق به این کار شد. اما در این بین یک آمار خوش بین کننده نیز برای سپاهان وجود دارد و آن هم اینکه آنها برخلاف بازی های گذشته هدفمندتر بودند و توانستند مانند تیم میزبان 4 بار ضرباتشان را در چارچوب دروازه قرار بدهند.


آماری که مرور شد، بدترین آمار تیم محرم نویدکیا در فصل جاری بوده است. البته آنها در این فصل چندان با شکست غریبه نیستند و این ششمین مرتبه ای بود که در لیگ برتر شکست خوردند، اما همیشه آمار برتری نسبت به رقبا حتی در روز شکست داشتند که در رفسنجان این آمار خوب نیز از بین رفت تا بازیکنان این تیم همگی نمرات ضعیفی بگیرند و تیم با شرایط نامناسبی به تعطیلات برود.

 

1684902

دیدگاه‌ها