کد خبر : 1806087 | 02 بهمن 1400 ساعت 23:51 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: دوست‌دارم ۴۰ امتیاز از لیورپول جلوتر باشیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید هدف آنها تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

گواردیولا: دوست‌دارم ۴۰ امتیاز از لیورپول جلوتر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی صدرنشین بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب مهمان ساوتهمپتون بود و نهایتاً در یک بازی فوق العاده جذاب که موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف خود ایجاد کرد با تساوی 1-1 در مقابل این تیم متوقف شد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: "همه برای شکست دادن قهرمان فعلی لیگ برتر انگلیس آماده هستند. ما در گذشته پیروزی های زیادی کسب کردیم و این برای بقیه خوشحال کننده نیست، بنابراین بردن سخت تر می شود. به همین دلیل است که فقط یک تیم در 13 سال گذشته توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. ما سعی می‌کنیم دوباره این کار را انجام دهیم.

 

 

1684915

 

 

دو هفته فرصت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. مردم می گویند رقابت برای قهرمانی لیگ برتر تمام نشده و این برای تیم خوب است. ما بازی‌های سخت زیادی در پیش داریم اما در عین حال می خواهیم تا پایان به تلاش خود ادامه دهیم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: "دوست دارم در لیگ برتر 40 امتیاز از لیورپول جلوتر باشیم اما در ژانویه چنین امکانی وجود ندارد. انتظار نداشتم این برتری را داشته باشیم، اما اکنون استراحت خواهیم کرد و به بهترین شکل برمی گردیم."

 

 

1684916

دیدگاه‌ها