کد خبر : 1806110 | 03 بهمن 1400 ساعت 09:42 | 15.6K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره سیتی به رکورد دیوید بکام رسید (عکس)

کوین دی‌‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی در مقابل ساوتهمپتون نیز موفق به ارسال پاس گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در هفته‌های اخیر موفق به کسب پیروزی‌های متوالی شده و اختلاف قابل توجهی با تیم‌هایی چون لیورپول و چلسی ایجاد کرده بود، دیشب و در شبی غیرمنتظره با تساوی 1-1 مقابل ساوتهمپتون متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. این نتیجه در حالی رخ داد که ابتدا میزبان در دقیقه هفت توسط واکرپییترز به گل رسید و سیتیزن‌ها برای زدن گل تساوی حدود یک ساعت منتظر ماندند.

 

در دقیقه 65 ارسال دقیق کوین دی‌‌بروین از سمت راست با ضربه سر آیمریک لاپورت در دهانه دروازه همراه بود و سیتی به گل مساوی دست یافت. البته حملات این تیم در ادامه بازی اثربخش نبود و در نهایت تساوی در خانه ساوتهمپتون منجر به از دست رفتن این دو امتیاز حساس شد.

 

کوین دی‌‌بروین با ارسال این توپ به رکورد 80 پاس گل دیوید بکهام در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رسیده و البته با 68 بازی کمتر نسبت به اسطوره انگلیسی منچستریونایتد به این رکورد درخشان دست یافت. منچسترسیتی در سال‌های اخیر موفق به فتح جام‌های زیادی در فوتبال انگلیس شده و کوین دی‌‌بروین نقش مهمی در رقم خوردن این دوره تاریخی داشته است. ستاره‌ای که اگر در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته مصدوم نمی‌شد، شاید الآن سیتی موفق به فتح عنوان قهرمانی و برتری مقابل چلسی شده بود.

 

1684946

 

1684944

 

1684945

دیدگاه‌ها