کد خبر : 1806118 | 03 بهمن 1400 ساعت 10:06 | 30.3K بازدید | 16 دیدگاه

کمال با استایل ورود به رینگ بوکس (عکس)

کمال کامیابی‌نیا مثل همیشه با جنگندگی خاص خودش در زمین حاضر بود و شب موفقی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید پایان مصدومیت کمال کامیابی‌نیا پس از گذشت چندهفته از لیگ بیست و یکم خوشحال کننده‌ترین خبر برای کادرفنی پرسپولیس در این فصل بوده باشد. کمال با بازگشت به مستطیل سبز میانه زمین پرسپولیس را تحت سلطه خودش درآورد.

 

کمال کامیابی‌نیا مهره ثابت لیست ۶ سال اخیر پرسپولیس بوده و همیشه فرم استانداردی از خود نشان داده اما شاید نقطه تاریک نمایش او خطاهای شدیدی بود که منجر به اخراج یا دریافت کارت زرد می‌شد اما حالا شماره ۱۱ با تجربه قرمزها نمایش دفاعی متفاوتی در میانه زمین دارد و ضمن درخشش، پرسپولیس را با خطاهایش به دردسر نمی‌اندازد.

 

 

کمال هنگام گرم کردن پیش از مسابقه با چهره‌ای مصمم و جدی که بیشتر به لحظه ورود بوکسورها به رینگ شباهت داشت خودش را آماده جدال سخت با بازیکنان فولاد می‌کرد و از این تقابل نفسگیر نیز سربلند بیرون آمد.

 

کامیابی‌نیا با چهار تکل موفق، چهار قطع توپ و پنج نبرد هوایی موفق در میانه زمین کنش‌های دفاعی موفق و تاثیرگذاری داشت. دقت بالای او در طول مسابقه نیز نمایش او را درخشان‌تر کرد و با دقت پاس 84 درصدی و صفر خطا علی‌رغم نقش درگیرانه‌اش، شب موفقی را پشت سر گذاشت. بیراه نیست اگر او را همراه با ترابی کلیدی‌ترین مهره قرمزها برای غلبه بر فولاد بدانیم.

 

دیدگاه‌ها