کد خبر : 1806127 | 03 بهمن 1400 ساعت 10:37 | 12.1K بازدید | 8 دیدگاه

کسب امتیاز، رویای بزرگ شاگردان ایراندوست؛

زنان ایران مقابل پرافتخارترین آسیا؛ لطفا منطقی ببینید

از ساعتی دیگر دومین مسابقه تیم ملی فوتبال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

زنان ایران مقابل پرافتخارترین آسیا؛ لطفا منطقی ببینید

به گزارش "ورزش سه" بعد از کسب اولین امتیاز تاریخ در اولین مسابقه جام ملت‌های آسیا 2022 مقابل هند، از ساعتی 13:30 در ورزشگاه مومبای آره‌نا، شاگردان مریم ایراندوست به مصاف تیم ملی فوتبال زنان چین خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که مطمئنا وجه تمایزات فراوانی با دیدار نخست تیم ملی دارد.

 

چین پرافتخارترین تیم قاره آسیاست و با 8 قهرمانی، رکوردی ویژه را در اختیار دارد؛ هر چند که آن‌ها در 16 سال گذشته ناکام در قهرمانی بودند و دو دوره گذشته بازی‌ها را در جایگاه سوم به پایان برده‌اند اما با این‌حال هدف سرخ‌پوشان در این دوره از رقابت‌ها، چیزی جز رسیدن به نهمین قهرمانی نیست.

 

آن‌ها گام نخست خود را هم در این تورنمنت با قاطعیت و با برتری 4 گله برداشتند، برتری که به واسطه درخشش وانگ شوانگ هافبک تهاجمی- تکنیکی که سابقه پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن را هم دارد به دست آمد و حالا شوانگ امیدوار است در روز تولد خود بتواند به درخشش ادامه بدهد.

 

با این توصیفات، نمی‌شود توقع زیادی از زنان فوتبال ایران در مسابقه امروز داشت، شاید کسب حداقل امتیاز بهترین و منطقی‌ترین دیدگاه نسبت به مسابقه امروز باشد؛ چرا که از حیث تجربه و قدرت فنی فاصله زیادی میان دو تیم وجود دارد و باید دید زنان شگفتی‌ساز فوتبال ایران امروز مقابل پرافتخارترین تیم قاره آسیا چه نمایشی را از خود به جای می‌گذراند.

دیدگاه‌ها