کد خبر : 1806128 | 03 بهمن 1400 ساعت 10:43 | 13.4K بازدید | 12 دیدگاه

نمیخواستم به سپاهان کرنر بدهم؛  

جعفری: هزار بار دیگر هم به دروازه‌بان پاس می‌دهم

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان مانند دیدار برگشت لیگ بیستم، بار دیگر با پاسی رو به عقب زمینه‌های گلزنی سپاهان، تیم سابقش را فراهم کرد.

جعفری: هزار بار دیگر هم به دروازه‌بان پاس می‌دهم 

حسن جعفری در مورد پیروزی سه بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان در هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر به “ورزش سه” گفت: ما روی یک حرکت غافلگیر شدیم و گل زودهنگامی در ثانیه‌های آغازین دریافت کردیم. هم من یک پاس پر ریسک دادم و هم دروازه‌بان لیز خورد ولی خدا را شکر کامبک زدیم و به سه گل دست پیدا کردیم و گل‌های بیشتری نیز می‌توانستیم بزنیم. باز هم خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. 

 

او که به دلیل پاس اشتباه منجر به گل سپاهان در دقایق ابتدایی بازی عصبانی و ناراحت بود در این خصوص ادامه داد: زمین به‌خاطر برفی بودن در روزهای قبل کیفیت مناسبی نداشت و می‌دانستیم سپاهان در کارهای ایستگاهی و کرنر قوی کار می‌کند و من هم نمی‌خواستم به هیچ شکلی به آن‌ها کرنر بدهم؛ تصمیم گرفتم به دروازه‌بان پاس بدهم او هم لیز خورد؛ این اتفاق شاید چند سال یک‌بار بیفتد. من سال گذشته تجربه بدی داشتم و آن ذهنیت برایم دوباره ایجاد شد و در دقایق ابتدایی عصبی بودم. ولی خدا را شکر توانستم خودم را خیلی زود جمع و جور کنم و در ادامه به بازی برگشتیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. این را بگویم که اگر هزار بار دیگر آن صحنه پیش بیاید باز هم به دروازه‌بان پاس می‌دهم. 

 

مدافع مس در مورد شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه سرچشمه عنوان کرد: برف و باران خیلی تاثیرگذار بود و بازیکنان مرتب لیز می‌خوردند به خصوص آن صحنه که دروازه‌بان‌مان سر گل لیز خورد. زمین شرایط مناسبی نداشت ولی خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. 

 

بازیکن مس در مورد صحبت جالب محمد ربیعی مبنی بر اینکه جلوی بلندپروازی بازیکنانش را برای کسب سهمیه نمی‌گیرد گفت: ما در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و یک مربی داریم که برای کارش خیلی تلاش می‌کند و عملکرد بچه‌ها را دیده و این حرف را زده است. تیم ما هم بعد از  ۱۶ بازی در لیگ برتر و دو بازی جام حذفی به این باور رسیده که می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همیشه می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم.

دیدگاه‌ها