کد خبر : 1806140 | 03 بهمن 1400 ساعت 11:35 | 40.6K بازدید | 2 دیدگاه

لوک دی یونگ:

ژاوی انتظارش را نداشت؛ او را سوپرایز کردم!

لوک دی‌یونگ، مهاجم هلندی بارسلونا معتقد است نظرات را نسبت به خودش تغییر داده است.

ژاوی انتظارش را نداشت؛ او را سوپرایز کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی‌یونگ، مهاجم قرضی سویا در بارسلونا اگرچه شروع خوبی در این تیم نداشت، اما او در 20 روز گذشته سه گل مقابل مایورکا، گرانادا و رئال مادرید به ثمر رسانده و به مهاجم محبوب ژاوی تبدیل شده است. این مهاجم هلندی مدعی شد واکنش‌ها نسبت به عملکرد او تغییر کرده و حتی خود ژاوی نیز انتظار این هماهنگی با سبک بازی بارسلونا را نداشته است.

 

لوک دی‌یونگ گفت: "در سطح بالای فوتبال همه‌چیز به لحظه بستگی دارد، شما از منظرهای مختلف به آن نگاه می‌کنید و از سرخوشی و حس خوب گرفته تا تحقیر در فوتبال وجود دارد. حالا واکنش‌ها نسبت به من مثبت شده و این بسیار خوب است. همیشه جاه‌طلب بوده و رویای این را داشتم که بازیکن مهمی در باشگاهی مانند بارسلونا باشم. رونالد کومان اخیرا پیامی به من ارسال کرد و تبریک گفت. من واقعا از او تشکر می‌کنم.

 

1683119

 

فکر می‌کنم ژاوی از هماهنگی من با سبک بازی تیم کمی متعجب و سوپرایز شده است. من همچنین می‌توانم برای ایجاد یک مثلث در خط حمله و بازی تحت پرس حریف، در پست شماره 9 نیز بازی کنم. ژاوی می‌خواهد فوروارد تیمش در محلی از محوطه قرار بگیرد که صاحب توپ شده و با هافبک‌ها کار ترکیبی انجام دهد.

 

ژاوی همیشه به من می‌گوید که مدافعان حریف را به سمت خودم بکشانم تا دیگر بازیکنان بتوانند از فضاهای ایجاد شده استفاده کنند. باشگاه هنوز در مورد آینده من اظهار نظر رسمی نکرده و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من هم همچنان متعلق به سویا هستم و تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارم."

دیدگاه‌ها