کد خبر : 1806141 | 03 بهمن 1400 ساعت 11:39 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

پس از 4 شکست پیاپی؛

اولین پیروزی تاریخ مس مقابل سپاهان

شاگردان محمد ربیعی پس از چهار شکست مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شدند.

اولین پیروزی تاریخ مس مقابل سپاهان 

به  گزارش “ورزش سه”، مس رفسجان فصل گذشته اولین حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه کرد و سه مرتبه مقابل سپاهان به میدان رفت؛ دو بار در لیگ برتر و یک‌بار هم در جام حذفی. آنها یک‌بار هم در مسابقات دور رفت لیگ برتر فصل جاری مقابل هم به میدان رفتند تا مصاف روز گذشته پنجمین دیدار تاریخ این دو باشگاه باشد.  

 

اولین دیدار این تیم در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد؛ جایی که شاگردان ربیعی در یک بازی پرحاشیه و جنجالی 2 بر 1 مغلوب میزبان خود شدند. دومین مسابقه این دو تیم در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی برگزار شد و نارنجی‌پوشان کرمانی اگرچه نمایش تحسین برانگیزی در نقش جهان ارائه کردند، اما با گل دقایق پایانی گئورگی گولسیانی بازی را در وقت‌های اضافی با نتیجه 2 بر 1 واگذار کردند. 

 

در ادامه این دو تیم در تاریخ 22 اردیبهشت ماه نیز در دور برگشت بازی‌های لیگ بیستم مقابل هم صف آرایی کردند که آن مسابقه در روزی که سپاهانی‌ها شرایط بسیار خوبی داشتند با نتیجه 5 بر1 تمام شد؛ دیداری که حرف و حدیث‌های زیادی نیز برای مس رفسنجان ایجاد کرد. 

 

درنهایت این دو تیم پس از اینکه دیدار افتتاحیه مسابقات لیگ بیست‌و‌یکم را مقابل یکدیگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار کردند و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان نویدکیا تمام شد، روز گذشته نیز برای پنجمین مرتبه مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ دیداری که در پایان نتیجه‌ای عجیب در پی داشت و محمد ربیعی سرانجام توانست با نتیجه 3 بر 1 و پس از تجربه چهار شکست، سپاهان را مغلوب کند؛ شکستی که در شروع نیمه دوم فصل و پیش از رفتن به تعطیلات زمستانی تبعات زیادی برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌همراه داشته و خواهد داشت.

دیدگاه‌ها