کد خبر : 1806143 | 03 بهمن 1400 ساعت 11:47 | 4.3K بازدید | 9 دیدگاه

ثانیه 13 گل خوردیم اما جا نخوردیم

آذرباد: من کلا گل‌های قشنگی می‌زنم

هافبک مس می‌گوید گلی که مقابل سپاهان به ثمر رسانده حاصل زحمات همه تیم است.

آذرباد: من کلا گل‌های قشنگی می‌زنم

به گزارش ورزش سه، محسن آذرباد که روز گذشته گل سوم مس رفسنجان به سپاهان را به شکلی استثنایی وارد دروازه حریف کرد در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: در این هفته‌ها ما روند خوبی داشتیم و نشان دادیم یک تیم تهاجمی هستیم. خدا را شکر می‌کنیم توانستیم یک نتیجه خیلی خوب مقابل سپاهان به‌دست بیاوریم چون ما بازی رفت را هم متاسفانه باخته بودیم و توانستیم آن نتیجه را جبران کنیم.

 

او درباره گل زیبای خودش در این بازی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم چنین گلی بزنم؛ از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که خیلی خوب و یک دل کنار همدیگر بازی کردیم. حاصل زحمات بچه‌هاست که این توپ تبدیل به گل شد.

 

آذرباد که تا پایان هفته شانزدهم لیگ بیست‌و‌یکم دو گل به ثمر رسانده، در واکنش به این سوال که آیا برای زدن گل‌های زیبا تمرین می‌کند پاسخ داد: من کلا گل‌های قشنگی می‌زنم. در موقعیت قرار می‌گیرم و سعی می‌کنم از موقعیت‌هایی که دارم به‌نحو احسن استفاده کنم.

 

هافبک مس با اشاره به پاس گلی که فراز امامعلی به او داد عنوان کرد: فراز یک پاس خیلی خوب به من داد. همیشه ما به او پاس می‌دادیم و امروز آقا فراز این کار را کرد. از او تشکر می‌کنم که پاس خوبی داد و توانستم جواب پاسش را بدهم و تبدیل به گل کنم.

 

1684757

 

کاپیتان مس در واکنش به گل زودهنگامی که مقابل سپاهان دریافت کردند و پس از آن موفق به زدن سه گل و پیروزی شدند اظهار کرد: ما متاسفانه یک گل در ثانیه ۱۳ خوردیم ولی توانستیم جبران کنیم و این یک اتفاق خوب است که مقابل تیم سپاهان یک گل عقب بیفتی و بتوانی جبران کنی و سه گل بزنی، این کار بزرگی است.

 

آذرباد ضمن رضایت از عملکرد خودش در شانزده هفته لیگ گفت: من امسال چهار پاس گل دادم، یک پنالتی گرفتم و دو گل زدم. خدا را شکر. شرایط خوبی بود و امیدوارم تداوم داشته باشد و اتفاقات خوب، اول برای تیم‌مان و بعد برای شخص من رخ بدهد.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه فکر می‌کنند یا خیر عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. این بازی یکی از بازی‌های سخت‌مان بود و در این ماراتن پیروز شدیم. انشاالله که در نیم فصل دوم اتفاقات خوبی بیفتد و بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

دیدگاه‌ها