کد خبر : 1806145 | 03 بهمن 1400 ساعت 12:01 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره سیتی با بازیکن حریف قرار دعوا گذاشت!

رالف هازن هاتل، سرمربی ساوتهمپتون از درگیری لفظی جک گریلیش با اوری رومئو در پایان دیدار این تیم با منچسترسیتی خبر داد.

ستاره سیتی با بازیکن حریف قرار دعوا گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، نوار برتری‌های متوالی منچسترسیتی دیشب و در خانه ساوتهمپتون بالاخره قطعی شد و بعد از کسب 12 پیروزی پیاپی، سیتیزن‌ها در سنت مری متوقف شدند. رالف هازن هاتل، سرمربی ساوتهمپتون به تمجید از عملکرد تیمش در این مسابقه پرداخته و البته مدعی شد جک گریلیش، ستاره گران‌قیمت سیتی از اوریل رومئو، بازیکن ساوتهمپتون ناراحت شده و در پایان بازی در تونل به سراغ او رفته است. این دو بازیکن در جریان مسابقه نیز با یکدیگر درگیر شده و این مسئله را به داخل تونل نیز کشاندند.

 

رالف هازن هاتل گفت: بازیکنان منچسترسیتی با اوریل رومئو بحث و جدل داشتند و فکر می‌کنم جک گریلیش در تونل منتظر او بود، زیرا اتفاقاتی بیرون از زمین رخ داد. البته آنها در ادامه در مورد اتفاقات با یکدیگر صحبت کردند و همه چیز خوب به نظر می‌رسید. چنین مواردی مقابل دوربین‌ها ثبت نمی‌شود.

 

1684997

 

ما به عملکردی که در مقابل یک تیم شگفت‌انگیز و فوق العاده ارائه دادیم واقعا افتخار می‌کنیم. پپ گواردیولا دوست ندارد مقابل تیمی مثل ما مساوی کند، اما ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادیم. روی یک فرصت ساده به گل رسیدیم و سپس موقعیت‌های خوبی در نیمه دوم برای زدن گل دوم ساوتهمپتون ایجاد شد. ما فرصت زدن گل دوم را روی موقعیت آرماندو بروخا داشتیم.

 

حالا خسته‌ام؛ منچسترسیتی واقعا تیمی فوق العاده و باکیفیتی است. اگر بخواهید مقابل این تیم پرس کنید، بازیکنان سیتی همیشه راه‌حل‌هایی پیدا می‌کنند و البته باید بگویم که ما از نظر دفاعی مقابل حریف فوق‌العاده ظاهر شدیم."

دیدگاه‌ها