کد خبر : 1806186 | 03 بهمن 1400 ساعت 16:15 | 36.2K بازدید | 12 دیدگاه

چه فکر می‌کرد و چه شد

لبخند معنادار ژاوی در پاسخ به یک سوال مهم

ژاوی هرناندز دیروز در نشست خبری بازی با آلاوس در پاسخ به سوالی در مورد جذب بازیکن، واکنش جالبی نشان داد.

لبخند معنادار ژاوی در پاسخ به یک سوال مهم

به گزارش "ورزش سه"، با ورود ژاوی بسیاری تصور می کردند بارسا خیلی زود متحول خواهد شد ولی پس از گذشت سه ماه، این اتفاق رخ نداده و در عوض بارسا تنها در لیگ اروپا شانس قهرمانی دارد. در لالیگا با یک بازی کمتر، 17 امتیاز از رئال پایین تر است. از لیگ قهرمانان کنار رفت و باید در پلی آف لیگ اروپا به مصاف ناپولی برود. در کوپا دل ری به دست بیلبائو حذف شد و در سوپرکاپ نیز با شکست از رئال به فینال نرسید.

 

 

1684321

 

 

بر کسی پوشیده نیست که بارسا نیاز به تقویت بیشتر برای نیم فصل دوم دارد و تا به اینجا دنی آلوز و فران تورس را نیز جذب کرده ولی ژاوی معتقد است که این کافی نیست و تیم به یک مهاجم و نیز تقویت در پست های دیگر نیاز دارد.

 

 

1682176

 

 

ژاوی که دیروز در نشست خبری بازی با آلاوس شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی در مورد جذب بازیکن پس از لبخندی معنادار و تلخ گفت:« بیشتر از تصوراتم تیم نیاز به تقویت دارد. روی این قضیه در حال کار کردن هستیم. البته نه فقط در خط حمله که در مناطق دیگر نیز مشکل داریم. در این مورد بارها با رئیس صحبت کرده ام. به خوبی خواسته هایم را می دانند و تلاش داریم بازیکنانی را به جمع‌مان اضافه کنیم. البته نیازهای من یک طرف، توانایی های باشگاه هم طرف دیگر. مشکلات زیادی داریم مثل محدودیت بودجه، دستمزدها و فیرپلی مالی. معتقدم باید صبور باشیم.»

 

 

1685056

 

 

ژاوی برای خط حمله آلوارو موراتا را می خواهد و به خصوص با مصدومیت شدید آنسو فاتی این نیاز بیشتر نیز شده است. او برای خط دفاع نیز تالیافیکو مدافع آرژانتینی آژاکس را از سران باشگاه درخواست کرده است.

 

 

1668806

 

 

برای جذب این دو بازیکن، بارسا ابتدا باید چند بازیکن خود را واگذار کند. اسکار مینگسا مورد توجه والنسیا قرار گرفته، ضمن اینکه ژاوی به جدایی بالده، سرجینیو دِست و ممفیس دیپای نیز چراغ سبز نشان داده است و جدایی هر کدام می تواند مسیر انتقال بازیکن جدید به بارسا را هموار کند. فقط یک هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی‌مانده و باید دید در نهایت ژاوی به خواسته هایش خواهد رسید یا خیر.

 

دیدگاه‌ها