کد خبر : 1806190 | 03 بهمن 1400 ساعت 15:27 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

سولدو مامور انتقام‌گیری غیابی در تبریز (عکس)

تراکتور و گل گهر امروز اولین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور شروع بدی در لیگ بیست‌و‌یکم داشت و بعد از سه شکست در چهار بازی سرمربی خود را تغییر داد. فیروز کریمی در شروع کار خود با تراکتور در این فصل با شکست 4 بر یک مقابل گهر مواجه شد، شکستی که سرآغازِ پایان زودهنگام او در لیگ بیستم‌و‌یکم بود.

تراکتور، زونیمیر سولدو را به‌عنوان جانشین فیروز کریمی انتخاب کرد تا این مربی کروات مامور احیای تراکتور شود؛ سرخ‌پوشان تبریزی از هفته پنجم با هدایت سولدو به میدان رفتند و با 13 امتیاز و رتبه سیزدهم، کار خود در نیم فصل دوم را از امروز شروع می‌کنند.

 

1685072

 

اولین بازی نیم فصل دوم سرخ‌پوشان مقابل گل گهر خواهد بود؛ آنها امروز به دنبال جبران شکست سنگین نیم فصل ابتدائی مقابل سیرجانی‌ها هستند؛ کاری که بسیار سخت خواهد بود چرا که حریف پرستاره مثل نیم فصل اول آماده و سرحال است و امیر قلعه نویی، سرمربی باتجربه فوتبال ایران را روی نیمکت خود دارد.

 

در غیاب فیروز کریمی که بی‌شک شکست مقابل گل گهر یکی از بدترین خاطرات او در سال جاری بود، زونیمیر سولدو، مامور انتقام‌گیری تراکتوری‌ها در تبریز است. سرمربی کروات سرخ‌پوشان که با متوقف کردن سپاهان در هفته پنجم کار خود را شروع کرد، به دنبال این است تا با کسب نتیجه‌ای خوب مقابل گل گهر در تبریز برخلاف نیم فصل اول، شروع خوبی در دور برگشت برای تیمش رقم بزند. او مثل همیشه در کنار زمین پر جنب و جوش در حال پیگیری کار شاگردانش است.

دیدگاه‌ها