کد خبر : 1806203 | 03 بهمن 1400 ساعت 16:30 | 17.1K بازدید | 23 دیدگاه

به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛

ایراندوست:در جام‌جهانی مردان برزیل هم 7 گل خورد!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از شکست سنگین ملی‌پوشان مقابل پرافتخارترین تیم قاره آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

ایراندوست:در جام‌جهانی مردان برزیل هم 7 گل خورد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین و هفت گله تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل چین، مریم ایراندوست در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد؛ ایراندوست در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: باید بگویم که به بازیکنانم افتخار می‌کنم، تا دقیقه آخر تلاش کردند و ناامید نشدند؛ درست است که ما بازنده بودیم اما یک بازنده بزرگ بودیم، در فوتبال طبیعی است. تیم‌های بزرگ آقایان هم دیده‌ایم که در جام‌های جهانی قبل 7 گل دریافت کرده‌اند!

 

وی افزود: نتیجه امروز چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند و من مطمئن هستم که این برای اولین‌بار است که تیم ایران با تیم‌های بزرگ در حال رقابت است و قطعا از این بازی درس‌های بزرگی گرفتیم.

 

ایراندوست در ادامه صحبت‌های خود گفت: من بعد از سوت پایان بازی، بازیکنانم را جمع کردم و به آن‌ها گفتم که این بازی تمام شده و این بازی را کنار گذاشتیم؛ قطعا بچه‌هایمان از این لحظه به بعد، شرایط‌شان بهتر خواهد شد و با 2 جلسه تمرینی مهیای دیدار با چین‌تایپه خواهیم شد چون هدف‌مان برای این تورنمنت صعود از گروه است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره شرایط آب و هوایی توضیح داد: در واقع من به این دلیل به این موضوع اشاره نکردم که بگویند بهانه آورده، اما شرجی بودن هوا و شرایطی که بازیکنان‌مان در زمین داشتند، قطعا هر لحظه از بازی گذشت شرایط برای تیم ما سخت‌تر شد و خستگی و فشار روانی هم بچه‌های تیم من را تحت تاثیر قرار داد. حق با شماست، 45 دقیقه اول همان چیزی بود که ما می‌خواستیم اما نیمه دوم شرایط برایمان سخت شد.

 

مریم ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تعویض‌هایش گفت: ما می‌دانستیم نیمه دوم شرایط برای بچه‌ها سخت‌تر می‌شود و گذاشتیم نیمه دوم 2 بازیکن دونده‌ترمان به میدان بیایند تا این فشار روی بازیکنان تیم کمتر شود که فکر می‌کنم نگین زندی آن چیزی که ما می‌خواستیم اجرا کرد.

دیدگاه‌ها