کد خبر : 1806222 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:17 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان ایتالیایی PSG مصدوم شد (عکس)

جانلوئیجی دوناروما به دلیل مصدومیت ساق پا، دیدار امروز پاری سن ژرمن با تیم ریمز را از دست خواهد داد.

سنگربان ایتالیایی PSG مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی از لیست پاری سن ژرمن برای بازی امشب در لیگ یک فرانسه و در استادیوم پارک دوپرنس مقابل ریمز کنار گذاشته شده و علت این غیبت نیز مصدومیت عنوان شده است. البته کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن اخیرا شرایط بازی کردن پیدا کرده و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش در مسابقه امشب نخواهد داشت.

 

البته نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد آسیب دیدگی جیجی دوناروما چندان جدی نیست و او به اردوی هفته بعد تیم ملی ایتالیا دعوت خواهد شد. در این مقطع تعطیلات مالی، آتزوری بازی دوستانه ای در پیش ندارد و روبرتو مانچینی تنها یک اردوی سه روزه برای سنجش شرایط بازیکنان و مرور برنامه های تاکتیکی برگزار خواهد کرد. بازی های حساس پلی آف جام جهانی در ماه مارچ برگزار خواهد شد و تیم ملی ایتالیا برای حضور در قطر 2022 ابتدا باید به مصاف مقدونیه شمالی و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار پرتغال و ترکیه می رود.

 

جیجی دوناروما که در ماه های ابتدایی انتقال به پاری سن ژرمن شرایط دشواری را تجربه کرده و در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین بوده است، یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار تیم ملی ایتالیا محسوب می شود و روبرتو مانچینی برای رسیدن به جام جهانی روی جیجی دوناروما حساب ویژه ای باز کرده است.

 

1685096

دیدگاه‌ها