کد خبر : 1806225 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:26 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

دو امتیاز ارزشمندی که از دست رفت

آلومینیوم 2 - شهرخودرو 2؛ جذاب و غیرمنتظره!

دو تیم آلومینیوم و شهرخودرو در یکی از دیدنی ترین مسابقات هفته به تساوی 2 – 2 رضایت دادند.

 آلومینیوم 2 - شهرخودرو 2؛ جذاب و غیرمنتظره!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال آلومینیوم و شهرخودرو در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این بازی فوق العاده دیدنی که یکی از بهترین بازی های چند هفته اخیر لیگ برتر نیز از آب درآمد، با بازی هجومی و تماشاگرپسندی از سوی هر دو تیم دنبال شد و موقعیت های بسیار زیادی در این دیدار نصیب تیم ها شد.

 

هر چقدر که نیمه اول کم جان و کم موقعیتی بود، اما نیمه دوم دیدنی را شاهد بودیم. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم آلومینیوم روی ارسال کرنر مصطفی احمدی و ضربه سر امیر نوری به گل رسید و تیمش را پیش انداخت اما این گل تنها یک دقیقه دوام داشت و شهرخودرو بلافاصله گل تساوی را با ضربه دیدنی کمندانی وارد دروازه حریف کرد.

 

در ادامه دو تیم فرصت های پرشمار گلزنی را از دست دادند. ضربات دیدنی نیما درودی و علی نژاد به تیر دروازه شهرخودرو برخورد کرد و در سمت مقابل نیز عکاشه می توانست تیمش را به گل برساند که شوت او نیز به تیر دروازه پورحمیدی برخورد کرد.

 

پیش از این اتفاقات، میلاد کمندانی فرصتی مشابه لحظه گلزنی به دست آورد که پورحمیدی در برابر او ایستادگی کرد. در برگشت نیز این گلر جوان ضربه صادقی را مهار کرد. پورحمیدی همچنین یک دبل سیو دیگر داشت و فلاحیان و عکاشه را ناکام گذاشت تا یکی از بهترین بازیکنان زمین باشد.

 

در دقایق باقی مانده دو تیم برای رسیدن به گل تلاش می کردند که حرکت خوب آریاکیا درون محوطه جریمه با خطای علی طاهران متوقف شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آلومینیوم اعلام کرد. امید سینک پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت فراهانی وارد دروازه کرد.

 

در حالیکه به نظر می رسید آلومینیوم بتواند 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند، اما یک ارسال به روی دروازه و ضربه سر احسان حسینی باعث شد تا محمدرضا فلاحیان در موقعیت مناسبی قرار گیرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه پورحمیدی چسباند تا شهرخودرو در دقیقه 90 از شکست فرار کند.

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم و شهرخودرو را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته شانزدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
یکشنبه: 03/11/1400 ؛ ساعت: 15:00 
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: جواد رحیم‌زاده / کمک ها: ایوب غلام‌زاده – حسین گلشنی ؛ داور چهارم: ناصر جنگی / ناظر: محمود رفیعی

 

 

1685106

 

 

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی
رامتین سلیمان زاده
وحید محمدزاده
امیرمحمد هوشمند (67- امید سینک)
پوریا آریاکیا
مصطفی احمدی
امیر نوری
اسماعیل شریفات (21- میثم آقایی)
محمد علی‌نژاد
علیرضا نقی زاده
میثم مجیدی (46- نیما درودی (85- محمد امیدی‌فر))

 

ترکیب شهرخودرو:
میلاد فراهانی
محمدحسین حیدری
محمد احسان حسینی
محمد محمدزاده
صادق صادقی (70- محمدرضا فلاحیان)
علی طاهران
مهدی شریفی (70- معراج تقی پور)
میلاد کمندانی (89- محسن ربیع خواه)
مسعود زائر
امیرحسین نعمتی
رحمان جعفری (61-ابوالفضل عکاشه (89- امیر جعفری))

 

 

کارت زرد:


شهرخودرو:
صادق صادقی (23)
میلاد فراهانی (64)
علی طاهران (82)

 

آلومینیوم:
سید میثم آقایی (78)

 

 

1685107

 

 

گل های بازی:
آلومینیوم اراک یک – شهرخودرو صفر (دقیقه 48: امیر نوری): ارسال کرنر مصطفی احمدی به روی دروازه با ضربه سر امیر نوری همراه شد و او دروازه میهمان را باز کرد.

آلومینیوم اراک یک – شهرخودرو یک (دقیقه 49: میلاد کمندانی): یک پاس در عمق دیدنی به میلاد کمندانی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک به پورحمیدی قرار گرفت و ضربه اش را از بالای سر سنگربان آلومینیوم وارد دروازه کرد و بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک 2 – شهرخودرو یک (دقیقه 83: امید سینک): حرکت خوب آریاکیا درون محوطه جریمه باعث خطای بازیکنان شهرخودرو به روی او شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود ایرالکو اعلام کرد. امید سینک پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف حرکت فراهانی وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

آلومینیوم اراک 2 – شهرخودرو 2 (دقیقه 90+1: محمدرضا فلاحیان): یک ارسال به روی دروازه آلومینیوم با تأثیرگذاری بازیکن شهرخودرو همراه شد و توپ در دهانه دروازه به فلاحیان رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه آلومینیوم چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

 

 

1685109

 


لحظات حساس:
دقیقه 12: ارسال امیرمحمد هوشمند به روی دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 16: شوت راه دور علی نژاد از فاصله 35 متری از بالای دروازه راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 37: هوشمند درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و موقعیت خوبی را به دست آورد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
دقیقه 39: ضربه نقی زاده را باز هم فراهانی مهار کرد. لحظاتی بعد آریاکیا با یک شوت شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این بار نیز فراهانی توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 52: یک ارسال به روی دروازه آلومینیوم با ضربه سر حمله‌وران شهرخودرو همراه شد که پورحمیدی توپ را مهار کرد.
دقیقه 54: ارسال یک کرنر دیگر به روی دروازه با ضربه سر محمدزاده همراه شد و توپ این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: میلاد کمندانی دقیقه موقعیتی مشابه گلی که به ثمر رساند را به دست آورد و در مصاف تک به تک با حسین پورحمیدی قرار گرفت که سنگربان اراکی ها به خوبی این موقعیت بزرگ را از شهرخودرو گرفت. در برگشت توپ به صادقی رسید و باز هم پورحمیدی که چند متری از دروازه هم بیرون آمده بود، با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد و یک دبل سیو بسیار عالی داشت.
دقیقه 60: ضربه فنی و بغل پای نیما درودی به تیر دروازه برخورد کرد تا آلومینیوم یک فرصت استثنایی برای گلزنی را از دست بدهند.
دقیقه 76: شوت راه دور فلاحیان را سنگربان آلومینیوم ناقص دفع کرد و در برگشت توپ در برابر دروازه به عکاشه رسید که پورحمیدی با واکنش دیدنی یک دبل سیو دیگر را از خودش به ثبت رساند و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
دقیقه 78: شوت دیدنی ابوالفضل عکاشه به تیر دروازه آلومینیوم برخورد کرد و در برگشت نیز بازیکنان شهرخودرو نتوانستند از این توپ استفاده کنند.
دقیقه 79: اراکی ها بلافاصله شوت میهمان را پاسخ دادند و این بار شوت دیدنی و راه دور علی نژاد به تیر دروازه شهرخودرو برخورد کرد.
دقیقه 87: ضربه قیچی برگردان و زیبای فلاحیان با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها