کد خبر : 1806231 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:30 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیچیدن نسخه تیم فکری در 2 دقیقه

نفت MIS 1- پیکان2؛ هدیه تولد مجتبی به مجتبی

بازگشت محمود فکری به مسجدسلیمان برای او خوش یمن نبود و پیکان در روزی که موقعیت های زیادی را از دست داد، برنده از زمین خارج شد.

نفت MIS 1- پیکان2؛ هدیه تولد مجتبی به مجتبی

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت محمود فکری به نفت مسجدسلیمان برای او خوش یمن نبود و این تیم در یک دیدار خانگی تن به شکست داد. آن هم در روزی که پیکان فرصت های پرشمار گلزنی را از دست داد تیمی که می توانست حتی پیروزی خود را پررنگ تر نیز بکند.

 

در نخستین دیدار دو تیم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر، نفت با تغییر و تحولاتی که روی نیمکت خود ایجاد کرده بود به مصاف حریف رفت. میزبان بازی را خوب آغاز کرد و چند فرصت نصف و نیمه را نیز به دست آورد اما بی نتیجه بود. 

 

پس از آن بود که پیکان سوار بر بازی شد و ظرف تنها 2 دقیقه توانست 2 بار دروازه میزبان را باز کند. ابتدا ایمانی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه گل نخست را به ثمر رساند و 2 دقیقه بعد نیز مجتبی حقدوست در روز تولدش گل دوم خودروسازان را به ثمر رساند تا پیکان اختلاف را بیشتر کند.

 

در نیمه دوم تلاش های نفت مسجدسلیمان برای کاهش اختلاف بلافاصله نتیجه داد و امیر روستایی توانست دروازه تیم سابقش را باز کند. در ادامه پیکانی ها چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادند که از جمله آنها می توان به موقعیت علیرضا کوشکی اشاره کرد که نتوانست دروازه خالی نفت را باز کند.

 

در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر یک به نفع پیکان به پایان رسید تا شاگردان مجتبی حسینی ضمن حفظ رتبه ششم، اختلاف خود را با گل گهر افزایش دهند. نفت مسجدسلیمان نیز همچنان با 11 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد. 

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته شانزدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
یکشنبه: 03/11/1400 ؛ ساعت: 15:00 
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: رضا عادل / کمک ها: محمدرضا مدیرروستا – مهدی سیفی ؛ داور چهارم: امیرسامان سلطانی / ناظر: سیداحمد صالحی

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
آریا صادقی
علیرضا دغاغله
مصطفی ناییج پور
میرهادی میرجوان
امیر روستایی (76- سجاد حیدری)
میثم نقی‌زاده
مجید عیدی (76- مجتبی مقتدایی)
میلاد باقری
سینا خادم‌پور
مهرداد هدایتیان (46- محمدمهدی احمدی)
هاتف نادری
سرمربی: محمود فکری

 

ترکیب پیکان:
فرهاد کرمانشاهی
امیرحسین رنگرز جدی
سامان فلاح
اسماعیل بابایی
ابراهیم صالحی (84- پیمان رنجبری)
علیرضا کوشکی (77- بهروز نوروزی فرد)
ایمان اکبری
محمدعلی فرامرزی
محمد جواد آزاده (77- محمدحسین فلاح)
مجتبی حقدوست (89- منصور باقری)
غلام‌رضا ثابت ایمانی
سرمربی: مجتبی حسینی

 

کارت زرد:
عماد میرجوان (36)
میلاد باقری (87)

 

شرح گل ها:

نفت مسجدسلیمان صفر – پیکان یک (دقیقه 23: غلامرضا ثابت ایمانی): پاس پشت محوطه جریمه محمدجواد آزاده به غلامرضا ثابت ایمانی رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه نفت فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

نفت مسجدسلیمان صفر – پیکان 2 (دقیقه 25: مجتبی حقدوست): حرکت خوب بازیکنان پیکان از سمت راست و ارسال دیدنی ابراهیم صالحی به دهانه دروازه نصیب مجتبی حقدوست شد و او با یک ضربه سر مطمئن گل دوم را به ثمر رساند.

نفت مسجدسلیمان یک – پیکان 2 (دقیقه 46: امیر روستایی): یک ارسال به روی دروازه با تأثیرگذاری بازیکن پیش تاخته نفت همراه شد که توپ به امیر روستایی رسید و او موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 


لحظات حساس:
دقیقه 10: عماد میرجوان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه قیچی برگردان او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 16: پرتاب اوت میلاد باقری را مدافعین پیکان دور کردند و امیر روستایی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 31: یک حرکت دیگر از سمت راست فرصت خوبی را برای پیکان به وجود آورد که شوت رنگرز جدی را آریا صادقی سنگربان نفت با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.
دقیقه 33: شوت راه دور امیر روستایی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: ضربه بابایی از پشت محوطه جریمه کم جان بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 49: پیکان فرصت رسیدن به گل سوم را داشت که شوت بازیکنان این تیم را مدافعین نفت از روی خط برگشت دادند.
دقیقه 63: یک ارسال به درون محوطه جریمه نصیب محمدجواد آزاده شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 65: یک فرصت استثنایی برای پیکانی ها به دست آمد که به شکل عجیبی از دست رفت. حرکت خوب ابراهیم صالحی که در مصاف تک به تک به گلر نفت قرار گرفت و با پاسی دیدنی علیرضا کوشکی را با دروازه خالی روبرو کرد که شوت این بازیکن به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: ضربه پای چپ روستایی را فرهاد کرمانشاهی در اختیار گرفت.
دقیقه 82: حرکت دیدنی ثابت ایمانی و عبور او از مدافعین نفت، فرصت خوبی را نصیب او کرد که ضربه این بازیکن را آریا صادقی راهی کرنر کرد.

 

اتفاق ویژه:
مجتبی حقدوست بازیکن پیکان در حالی توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کند که امروز تولد خود را جشن گرفته بود. بازیکن سابق استقلال با گلی که امروز به ثمر رساند، موجبات پیروزی تیم مجتبی حسینی را فراهم کرد تا پیکان بتواند دست پر از زمین بازی خارج شود.

محمود فکری نیز که دوباره به لیگ برتر بازگشته بود، از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود و گام نخست را با شکست برداشت. او کار سختی برای حفظ نفت در لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها