کد خبر : 1806232 | 03 بهمن 1400 ساعت 17:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان امشب سه چالش بزرگ دارد

زلاتان، ستاره سوئدی و 40 ساله در دیدار امشب میلان مقابل یوونتوس چالش های متعددی پیش روی خود دارد.

زلاتان امشب سه چالش بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حال حاضر با پنج امتیاز فاصله نسبت به اینتر در رده دوم جدول لیگ ایتالیا قرار دارد و شکست در مسابقه امشب مقابل یوونتوس شانس های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی را به شدت کاهش خواهد داد. به نظر می رسد زلاتان در بازی امشب در ترکیب ثابت استفانو پیولی قرار داشته باشد و این بازیکن امید اول گلزنی روسونری برای برتری در این دیدار حساس خواهد بود.

 

1685116

 

زلاتان، ستاره 40 ساله و سوئدی در سال های اخیر 12 بار با لباس اینتر و میلان با یوونتوس روبرو شده، اما تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. اولین بار در اکتبر 2010 و در استادیوم سن سیرو بود که روسونری علیرغم گلزنی زلاتان 2-1 مقابل یوونتوس شکست خورد. همچنین در ژوئن سال 2020، میلان 4-2 مقابل بیانکونری پیروز شد و زلاتان توانست دروازه حریف را باز کند.

 

چالش بعدی برای ابراهیموویچ رسیدن به رکورد سیلویو پیولا و تبدیل شدن به مسن ترین گلزن در مقابل یوونتوس است. اسطوره ایتالیایی با 39 سال و 174 روزگی دروازه بیانکونری را باز کرد و ستاره سوئدی می تواند امشب در 40 سالگی رکورد پیولا را از آن خود کند. در نهایت زلاتان به دنبال حل مشکل گلزنی خود در این فصل در خانه میلان است. این مهاجم سوئدی تنها یک بار در این فصل در ورزشگاه سن سیرو مقابل لاتزیو در ماه سپتامبر گلزنی کرده و امشب به دنبال دومین گل فصل خود در خانه است.

دیدگاه‌ها