کد خبر : 1806240 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:20 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم

حسینی: امیدوارم تیم مردمی نفت به روند خوبش برگردد

مجتبی حسینی سرمربی پیکان معتقد است استرس بازی سبب شد تا آنها نتوانند از فرصت های خوبشان استفاده کنند.

حسینی: امیدوارم تیم مردمی نفت به روند خوبش برگردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در یک بازی حساس توانست 3 امتیاز شیرین را در مسجدسلیمان از آن خود کند. خودروسازان ظرف 2 دقیقه، دو بار دروازه نفت را باز کردند و با وجود دریافت یک گل در ابتدای نیمه دوم، موفق به حفظ پیروزی شدند.

 

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوب و جوانمردانه ای بود. هر دو تیم سعی داشتند فوتبال بازی کنند. ما به 3 امتیاز این دیدار خیلی احتیاج داشتیم. خدا را شکر توانستیم به 3 امتیاز دست پیدا کنیم.

 

وی درباره افت پیکان در نیمه دوم نیز پاسخ داد: به هر شکل نتیجه 2 بر صفر، نتیجه خطرناکی است. علی رغم تمام سفارشاتی که بین دو نیمه داشتیم، در همان ابتدای نیمه دوم یک گل خوردیم. وقتی نتیجه 2 بر صفر به 2 بر یک تغییر می کند، شرایط سخت می شود.

 

سرمربی پیکان اضافه کرد: در فرصت هایی که داشتیم می توانستیم باز هم به گل برسیم، ولی بازیکنان نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند. در این جور مواقع استرس بازی قالب می شود. باز هم فکر نمی کنم موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. باز هم خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز خوب را بگیریم. 

 

حسینی در پایان گفت: تیم خوب نفت مسجدسلیمان با توجه به مردم فوتبالی و علاقه مندان فوتبالی که دارد، مطمئنا م بعد از این تعطیلات می تواند به روند خوبش بازگردد.

دیدگاه‌ها