کد خبر : 1806244 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:34 | 29.2K بازدید | 13 دیدگاه

هنوز نفهمیدم چرا محروم شدم و چرا این کارها را با تیمم می‌کنند

قلعه‌نویی: چه زمانی ترکش علیه من را تمام می‌کنید

سرمربی گل گهر سیرجان بعد از تساوی تیمش در تبریز ضمن تمجید از تراکتور و هواداران این تیم، مدعی شد که اتفاقاتی در طول فصل جاری افتاده که منحصربفرد بوده و آن را باور ندارد.

قلعه‌نویی: چه زمانی ترکش علیه من را تمام می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که سابقه حضور در تراکتور و تبریز را دارد، در ابتدای نشست خبری با تقدیر از سوی مسوول برگزاری این نشست مواجه شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: متاسفانه صبح زلزله آمد و امیدوارم خسارت جانی و مالی نداشته باشد. اخبار را که دنبال کردیم خوشبختانه تلفات جانی نداشت ولی مالی هم که امیدوارم مسوولان در این سرما مشکلات این عزیزان را برطرف کنند. 

 

وی در بخش بعدی صحبت هایش گفت: یک بار دیگر در شهر اولین ها هستم و واقعا پرشورها جای شان در استادیوم خالی بود. خاطرات خوبی از شهر تبریز دارم و انشاالله این بار که آمدیم این عزیزان را در استادیوم ببینیم. 

 

قلعه نویی درباره تساوی برابر حریف گفت: چند عامل وجود داشت که برای ما مشکلاتی در این بازی شکل داد. اول اینکه چند بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم. متاسفانه سه هفته ای است که سرماخوردگی و آنفولانزا شدیدی در تیم ما شیوع گرفته از قبل از بازی با ذوب آهن که هنوز با آن مشکلاتی داریم. یک مقدار هم سرمای هوا باعث شد تا کیفیت لازم را نداشته باشیم. ولی به آقای سولدو تبریک می گویم، تیم شان خوب بازی کرد و حتی شایسته پیروزی هم بودند. از محسن فروزان هم تشکر می کنم که یک امتیاز را روی زحمت او از تبریز می بریم. به خاطر چند مساله ای که گفتم شرایط خوبی نداشتیم. قبلا هم اتفاقاتی افتاد که نمی خواهم دیگر درباره اش حرف بزنم. ما در عالم برزخ هستیم و با هر تیمی این کار را می کردند (کسر امتیاز) قطعا شرایطش بدتر از این بود اما ما بعد از آن اتفاق خوشحالیم که 10 امتیاز گرفتیم. جام حذفی را هم به خاطر شرایط روحی و روانی تیم از  دست دادیم. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود تا در نیم فصل دوم تکلیف خودمان را بدانیم. 

 

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به شرایط تیمش گفت: از مسوولان و مدیریت و بازیکنان و همکارانم تشکر می کنم. یکی از بدترین سال های مربیگری من بود. با محرومیت شروع شد و هنوز برای خودم جای تعجب است که چرا محرومم کردند. بعد که تیمم شکل گرفت این کار را کردند. هنوز دلیل آن را متوجه نشدم که چرا این کارها را با قلعه نویی می کنید. با تمام این اوصاف اما اگر هفت امتیاز برگردد به رده سوم جدول بازخواهیم گشت. 

 

قلعه نویی درباره تقویت تیمش برای نیم فصل هم توضیحاتی داد و گفت: باید به تعطیلات نیم فصل برویم. باید تیم برای نیم فصل دوم تقویت شود و لیست خودم را خواهم داد. بسیار مدیران و انسان های خوبی داریم. هم شهر و هم مدیران آن با تیم همراهی می کنند و امیدوارم در نیم فصل شرایط خوبی دنبال کنیم. البته اگر دیگر ترکشی به سمت من نیاید. اینقدر ترکش به سمت من آمده که دیگر بدنم پر از ترکش شده در این 10 سال. فصل را با محرومیت شروع کردم و بعد این مسائل و امیدوارم دیگر این مشکلات حل شود. 

 

سرمربی گل گهر درباره حضور هواداران گفت: خوشبختانه خیلی جاها از جمله سینما، تئاتر و حتی والیبال که خودم آن را دنبال می کنم دیدم که تماشاچی حضور دارد، چرا در استادیوم های فوتبال با دستورالعمل بهداشتی این کار انجام نمی شود؟ با توجه به شرایط اقلیمی که ما داریم تیم ها نمی توانند استراحت لازم را داشته باشند. ما الان دو ماه است که روی هوا هستیم و خسته شده ایم. هر روز سیرجان، تهران، مشهد، اصفهان و ... دیگر خسته شده ایم. باید بگویم که زیرساخت های فوتبال حرفه ای که 10 سال پیش آن را گفتم و متاسفانه باعث حذف نمایندگان ما شد، هنوز آمادگی این را پیدا نکردیم که هر 4 روز بازی کنیم. شما می آیید تبریز که منفی 16 است و در زمان بازی منفی 6 و بعد می روید یک جای دیگر با یک آب و هوای دیگر. شاید به خاطر جام جهانی بوده که دنبال فشردگی بازی ها بودند نه کیفیت. ما سه هفته است که سرماخوردگی پدر تیم ما را در آورده. در بازی با ذوب آهن 7 بازیکن ما متفاوت نسبت به بازی هوادار بود. با این حال امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند و به مرحله بعدی هم صعود کند. این تیم ملی لیاقت صعود را دارد. از آقایان اسکوچیچ و عزیزی خادم تشکر می کنم که در شرایط خوبی تیم را نگرفتند اما با نتایج خوب باعث خوشحالی هواداران شدند. اما آسیب آن را باشگاه ها می بینند و خصوصا باشگاه های شهرستانی که مرکزیت هم ندارند.


قلعه نویی بار دیگر با اشاره به کسر امتیاز از تیمش گفت: هفت امتیاز از تیم ما کسر شده است. 9 امتیاز به رقبای ما داده اند. من خدمت شما عرض کنم که هر چه قانون بگوید تمکین می کنیم اما در این حکم ما مقصر نبودیم. هر چه مراحل بوده ما دنبال کردیم و به گذشته هم رجوع کنید بارها اتفاق افتاده اما هیچ وقت بازی را سه هیچ نکردند اما الان هم از کمیته استیناف چیزی جز عدالت نمی خواهیم. ما کار قانونی انجام دادیم و الان در یک شهر 350هزار نفری ببینید خیلی خوشحالیم که سوپرجام را انجام می دهیم. ببینید در این سه چهار سال چقدر پیشرفت کرده که میزبان سوپرجام است. در سال های آینده هم مسلما با حضور آقای عتیقی و دیگر مسوولان مطمئنا سیرجان یکی از قطب های ورزش ایران خواهد شد. ما هم امیدواریم و انشاالله اینبار لایحه ما را با عدالت بخوانند، به تصمیمات احترام خواهیم گذاشت. 

 

وی درباره شرایط تیمش برابر تراکتور گفت: ما در سه هفته گذشته با یک سرماخوردگی شدید مواجه بودیم. در این بازی هم تیکدری، شکاری، شایان مصلح نبودند و می توانستند به ما کمک کنند. ما دنبال این بودیم تا نیم فصل را با پیروزی تمام کنیم تا شرایط خوبی را دنبال کنیم. اما امروز به دلیل سرما، آمادگی بازیکنان و شرایط روحی بازیکنان بعد از کسر امتیاز و همچنین عملکرد خوب تراکتور از دستیابی به برد محروم ماندیم. 

 

سرمربی گل گهر درباره سطح کیفی حریف امروز تیمش که برخلاف بازی رفت که با شکست 4 گله برابر گل گهر کار را استارت زده بود گفت: این مساله را از خود آقای سولدو بپرسید. ما هیچ وقت با تراکتور حریف نیستم. نه با تراکتور که با هیچ تیمی. ما بازی می کنیم و بعد که بازی تمام شد به حریف تبریک می گویم. فوتبال رقابت است. 4-1 یک اتفاق است و برزیل هم 7 گل خورد. به نظرم بعد از حضور آقای سولدو تراکتور شرایط خوبی داشته است. هرچند آقای فیروز کریمی که ایشان را استاد خودم می دانم کار را خوب دنبال می کردند و اینطور نبوده که بگویم ایشان اینجا موفق نبوده و شما ببینید بعضی تیم ها و مربیان مثلا همین رم و بارسلونا و ... هم بعضی اوقات شرایط خوبی نداشته اند. 

 

قلعه نویی درباره حواشی این بازی نیز گفت درگیری نبود. یک اتفاق در فوتبال بود. الان شما انتظار دارید آقای سولدو به طور مثال با آقای هادی محمدی برخورد کند؟ یک درگیری فوتبالی بود و خواهشا سوال خودتان را تصحیح کنید. من یک اصولی دارم و برای من فرقی نمی کند که چه کسی و حتی اگر ضرر هم بدهم که قطعا بعضی جاها دادم، روی اصولم خواهم ماند. این یک اتفاق فوتبالی بود و شما دیدید که چند دقیقه بعد از آن صحنه هم کی روش استنلی وقتی که هادی محمدی روی زمین افتاد بالای سرش حاضر شد و حتی داد زد که بازی را نگه دارید. بداخلاقی از سوی کی روش استنلی در این بازی نبود و یک اتفاق فوتبالی بوده است.

دیدگاه‌ها