کد خبر : 1806249 | 03 بهمن 1400 ساعت 18:50 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

عباس زاده مهره مفید اما کم سرعتی است؛

سولدو: مطمئن باشید تراکتور از این وضعیت خارج می‌شود

سولدو، سرمربی کروات تراکتور می‌گوید تیمش در مدت حضور او از وضعیت بدی که داشته خارج شده و مقابل گل‌گهر هم با بدشانسی پیروز نشده‌اند.

سولدو: مطمئن باشید تراکتور از این وضعیت خارج می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زوونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پس از بازی برابر گل‌گهر گفت: قبل از هرچیز به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند. کارهایی که خواسته بودم در زمین یخ زده انجام دادند و دوندگی خوبی داشتند. چه در نیمه اول و چه نیمه دوم خوب بودیم؛ به خصوص در کارهای دفاعی که به حریف شانس آن‌چنانی ندادیم. در طول بازی چند موقعیت خیلی خوب روی ضدحملات به دست آوردیم ولی بخت یار ما نبود. 

 

او در خصوص تعویض دیرهنگامش در این بازی و خستگی نریمان جهان گفت: در نیمکت نفراتی را داشتم که در پست‌هایی که می‌آمدند اگر تعویض می‌کردم به سختی می‌توانستند جا بیفتند. تیمم روند خوبی داشت به خصوص در نیمه دوم و تنها می‌توانستم در اواخر کار تعویض انجام دهم. چیزی که به من نشان می‌دهد چه کسی باید بازی کند و در ترکیب باشد، تمرینات است. تمرینات مشخص می‌کند چه کسی باید تعویض شود‌. سامان نریمان‌جهان در تمرینات برای من صد در صد کار می‌کند و به من اطمینان می‌دهد‌؛ حضورش امروز در پستی بود که جایگزین برایش نداشتیم و باید ادامه می‌داد. بازیکنانی هستند که احتیاج دارند پس از دو یا سه دقیقه نفس‌شان جا بیاید و سامان هم یکی از این بازیکنان است.

 

او در خصوص فعالیت تراکتور در نقل و انتقالات گفت: قدم اول باشگاه باید این باشد که پنجره را باز کند و ما الان نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم چه کسی جذب شود. امیدواریم این کار انجام شود و این دست من نیست و باید این مسئله با فیفا حل شود.

 

سولدو در خصوص بیرون ماندن عباس‌زاده گفت: چیزی که در مورد بازی کردن عباس‌زاده و دیگر نفرات مطرح است، تمرینات آنهاست. عباس‌زاده یک مدت مصدومیت داشت و چند بازی او را تعویضی آوردیم. عباس‌زاده بازیکنی است که در باکس خیلی خوب است و می‌تواند کار گلزنی را برای ما انجام دهد اما کار تاکتیکی ما بیشتر دفاعی و روی ضدحمله است و سرعت عباس‌زاده کمتر است. اما در بازی‌هایی که ما بخواهیم تهاجمی باشیم عباس‌زاده مهره مفیدی است.

 

سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت تیمش و ادامه همکاری با تراکتور بیان کرد: روند کار ما بازی به بازی بهتر می‌شود و امروز هم بخت با ما یار نبود ولی مطمئن باشید این هم در بازی‌های آینده بهتر می‌شود. بازیکنان ما با تلاشی که می‌کنند و به برد می‌رسیم. مطمئن باشید تراکتور در مدتی که من بودم از آن وضعیت بدی که داشته بیرون آمده و مخصوصا در دو، سه بازی آخر خوب بودیم و تمام فکر و ذهن من این است که تیم شرایطش بهتر شود. اگر بخواهند با من ادامه دهند من هستم و نخواهند نیستم؛ این چیزی است که برای تمام مربیان دنیا وجود دارد و باشگاه باید جواب بدهد.

دیدگاه‌ها