کد خبر : 1806257 | 03 بهمن 1400 ساعت 19:24 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال ۰-۰ برنلی؛ توقف غیرمنتظره برابر تیم ته جدولی

آرسنال در دیداری که چندین فرصت خوب را از دست داد با تساوی بدون گل مقابل برنلی متوقف شد.

آرسنال ۰-۰ برنلی؛ توقف غیرمنتظره برابر تیم ته جدولی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در چارچوب هفته بیست و‌ سوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان برنلی ته جدولی بود که در پایان این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار این آرسنال بود که در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و دو، سه موقعیت نیز روی دروازه برنلی ایجاد کرد اما ثمری برای این تیم نداشت.

 

 

1685138

 

 

در ادامه نیمه اول نیز این آرسنال بود که بر بازی تسلط داشت اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند تا این دیدار در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند‌.

 

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 64 امیل اسمیت رو روی یک کرنر کار شده می‌توانست دروازه برنلی را باز کند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق‌العاده دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد.

 

 

1685135

 

 

در دقیقه 68 این الکساندر لاکازت بود که یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد. ستاره فرانسوی می توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند اما یک فرصت سوزی بزرگ انجام داد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

در ادامه نیز آرسنال هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه برنلی را باز کند تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و شاگردان میکل آرتتا دو امتیاز بسیار حساس را مقابل تیم ته جدولی از دست داده باشند.

 

 

1685133

دیدگاه‌ها