کد خبر : 1806258 | 03 بهمن 1400 ساعت 19:23 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

پالاس 1 - 3 لیورپول؛ فرار از مهلکه سلهرست پارک

لیورپول در دیداری دشوار در خانه کریستال پالاس با نتیجه 1-3 به برتری دست یافت.

پالاس 1 - 3 لیورپول؛ فرار از مهلکه سلهرست پارک

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها در شبی که بارها آلیسون بکر دروازه این تیم را نجات داد، در نهایت با نتیجه 1-3 پالاس را شکست داده و از تساوی دیروز منچسترسیتی نهایت استفاده را بردند.

 

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول خود دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی اندرو رابرتسون بود که ویرژیل فن دایک با پروازی دیدنی و ضربه سر دقیق خود موفق شد دروازه پالاس را باز کند.

 

1685143

 

1685144

 

پالاس خیلی زود در صدد جبران برآمده و روی ارسال وارد می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ماتتا در موقعیتی تک به تک مغلوب آلیسون بکر شد و نتوانست دروازه لیورپول را باز کند.

 

اما در دقیقه 31 لیورپول به گل دوم هم دست یافت. باز هم روی ارسال رابرتسون از سمت چپ، این بار اوکسلید چمبرلین در گوشه سمت راست صاحب فرصت شده و با استپ تماشایی و ضربه دقیق خود موفق شد دروازه پالاس را باز کند.

 

1685145

 

در دقیقه 40 و روی اشتباه جوئل ماتیپ این اولیسه بود که فرصت خوبی برای زدن گل اول پالاس داشت، اما آلیسون به خوبی و با پا ضربه این بازیکن را مهار کرد. لحظاتی بعد ماتتا در موقعیتی تک به تک حتی آلیسون را هم دریبل کرد، اما زاویه تنگ شد و در نهایت ضربه این بازیکن به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 لیورپول به اتمام رسید.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال اولیسه بود که شلوپ در دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دو دقیقه بعد ادوارد در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه پشت پا و زمینی او را آلیسون مهار کرد.

 

1685142

 

اما در دقیقه 56 پالاس بالاخره به گل اول رسید. ماتتا در موقعیتی تک به تک ترجیح داد ادوارد را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کند و پالاس اختلاف را به حداقل برساند.

 

دقایقی بعد گلگر از پشت محوطه و فاصله ای قابل توجه بخت خود را برای باز کردن دروازه لیورپول امتحان کرد، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اولیسه قصد داشت از خروج آلیسون استفاده کرده و با ضربه ای چیپ دروازه لیورپول را باز کند، اما در نهایت سنگربان این تیم توپ را دور کرد.

 

 در دقیقه 89 داور بعد از بازبینی صحنه خطای گایتا روی دیگو ژوتا را پنالتی اعلام کرد. فابینیو پشت توپ قرار گرفته و موفق شد دروازه پالاس را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول 1-3 موفق به غلبه بر حریف خود شد.

دیدگاه‌ها