کد خبر : 1806261 | 03 بهمن 1400 ساعت 19:36 | 12.7K بازدید | 6 دیدگاه

شب درخشان بکر؛

ناجی لیورپول امروز برزیلی بود! (عکس)

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول نقش مهمی در پیروزی بزرگ مرسی سایدی ها در خانه کریستال پالاس ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب و در شرایطی غیرمنتظره مقابل ساوتهمپتون به تساوی 1-1 دست یافته و دو امتیاز حساس را از دست داد. بدین ترتیب این فرصت برای لیورپول فراهم شد تا در صورت برتری در بازی های عقب افتاده، خود را به فاصله شش امتیازی صدر جدول برساند. امروز شاگردان یورگن کلوپ در خانه کریستال پالاس مهمان این تیم بودند و در روزی دشوار، در نهایت 1-3 حریف خود را مغلوب کردند. اما بی تردید آلیسون بکر با عکس العمل های درخشان خود در طول مسابقه، نقش فراوانی در این پیروزی داشت.

 

در همان دقایق ابتدایی و بعد از گل اول لیورپول بود که ماتتا در موقعیتی تک به تک می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما آلیسون بکر دروازه تیمش را نجات داد. در اواخر نیمه اول نیز اولیسه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه لیورپول داشت، اما سنگربان برزیلی این بار با پا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم ادوارد در دهانه دروازه و با ضربه پشت پای خود فاصله ای تا زدن گل اول پالاس نداشت، اما این بار آلیسون بکر با واکنشی خیره کننده و سریع توپ را جمع کرد. در اواخر مسابقه نیز آلیسون بکر از دروازه بیرون آمده بود و این بار ادوارد با ضربه ای فنی دروازه را تهدید کرد، اما او نزدیک خط دروازه توپ را دور کرده و شب فوق العاده خود در خانه پالاس را تکمیل کرد. تک گل این تیم نیز در موقعیتی دو به یک به ثمر رسید و دیگر کاری از دست آلیسون بکر ساخته نبود.

 

1685141

 

1685148

 

1685147

دیدگاه‌ها