کد خبر : 1806262 | 03 بهمن 1400 ساعت 19:35 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

ویسی: باید بهتر باشیم و هنوز ایده آل نیستیم

سرمربی خیبر خرم آباد با یک برد دیگر در مسیر رویای این تیم برای صعود قرار گرفته و امیدوار است با تداوم این شرایط، تیمش راهی لیگ برتر شود.

ویسی: باید بهتر باشیم و هنوز ایده آل نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد بعد از تغییراتی که روی نیمکت خود داشته، توانسته روند صعودی را طی کند و در بازی امروز خود نیز با برتری برابر حریف همچنان در جمع مدعیان حاضر است. 

 

عبدالله ویسی بعد از برد تیمش مقابل قشقایی در شیراز گفت:  بازی بسیار حساس و مهمی برای هر دو تیم بود مخصوصاً برای ما که بالای جدول بودیم.ما در این بازی می‌خواستیم با کسب پیروزی در کورس بالای جدول باقی بمانیم. نیمه اول به هیچ عنوان خوب نبودیم و تحت تاثیر خرابی زمین و هوا قرار گرفتیم. نیمه دوم روان و شایسته و لایق پیروزی بازی کردیم.

 

سرمربی خیبر با اشاره به عملکرد حریف گفت: تیم قشقایی هم در نیمه اول بسیار عالی بازی کرد. نیمه دوم بهتر شدیم و پیروز میدان. ما به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم.

 

وی در خصوص داوری این بازی نیز گفت: من در مورد داوری به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم ولی ما مربیان نباید با اعتراضات مکرر داوران را تحت تاثیر قرار دهیم، بگذاریم سوتشان را بزنند.

 

ویسی درباره شرایط خیبر برای صعود گفت: هر بازی که ببریم به ایده‌آل خودمان نزدیک می‌شویم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. تیم ما الان خوب است ولی عالی و ایده‌آل نیست. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

دیدگاه‌ها