کد خبر : 1806287 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:41 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

از تساوی راضی نیستیم؛

آنچلوتی; یک گل راموس را خوب در خاطر دارم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مجموع از شرایط تیمش در رقابت های مختلف رضایت دارد.

آنچلوتی; یک گل راموس را خوب در خاطر دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز با گل ثانیه های پایانی ادر میلیتائو از شکست در مقابل الچه گریخت و در نهایت در برنابئو به تساوی 2-2 رضایت داد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در پایان این دیدار به تمجید از روحیه تیمش برای بازگشت پرداخته و البته تاکید کرد آنها از این تساوی خانگی خوشحال نیستند.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "همین واقعیت که در این دیدار مغلوب نشدیم خود به خوبی گویای همه چیز در مورد بازیکنان رئال مادرید است، زیرا شما معمولا در چنین بازی هایی شکست می خورید. اما باید از این دیدار درس بگیریم، زیرا دو بار دروازه رئال مادرید در شرایطی باز شد که نباید این اتفاق رخ می داد.

 

1685187

 

ما می توانستیم جمع و جورتر باشیم. حالا باید موقعیت هایی را که داشتیم ارزیابی کنیم و نمی توانیم از این تساوی خوشحال باشیم. حالا زمان استراحت بازی های ملی فرا رسیده و ما در تمامی رقابت ها در موقعیتی قرار داریم که خواهان آن بودیم. اما روزهای مهم تر زمانی فرا می رسد که بازی های تعیین کننده برای فتح عناوین برگزار شود.

 

تساوی شب گذشته سویا؟ آنها نیز با خود فکر می کنند که چه فرصتی را از دست داده اند. فصل بسیار نزدیک و پرفشار بوده و هفته دیوانه واری را سپری کردیم.

 

گلزنی ادر میلیتائو؟ او هنوز می تواند از این جنبه بهتر هم بشود. من همیشه به سرخیو راموس می گفتم که او می تواند مهاجم بزرگی باشد. راموس در دقایق پایانی گل های زیادی به ثمر رساند و البته من یکی از آنها را خوب در خاطر دارم.

 

اعلام تنها چهار دقیقه وقت اضافی؟ این تصمیمات در واقع ارزیابی های شخصی داور است. همه ما دوست داریم بازی بیشتر ادامه پیدا کند و فکر می کنم ایجاد یک قانون برای زمان اضافه به طور کلی برای فوتبال مفید باشد."

دیدگاه‌ها