کد خبر : 1806303 | 03 بهمن 1400 ساعت 22:44 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

تکمیل کامبک الغرافه با گل دیدنی دیاباته (عکس)

الغرافه در روزی که دو بر یک از قطر اس سی عقب افتاده بود، با گل دیاباته به بازی برگشت و سپس در دقایق پایانی پیروزی را از آن خودش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الغرافه برای بازگشت به رتبه چهارم جدول رده بندی، چاره ای جز پیروزی برابر میزبان خود قطر اس سی نداشت. اما این دیدار برای تیم استراماچونی خوب پیش نرفت و یاران بشار رسن موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از الغرافه پیش بیفتند.

 

در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، الغرافه و قطر اس سی در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف هم رفتند. قطر اس سی 2 بر یک پیش افتاد و این نتیجه تا دقیقه 68 پابرجا بود تا اینکه ستاره سابق استقلال توانست حساب کار را به تساوی برساند. یک ارسال دیدنی از قلب خط دفاعی الغرافه توسط سیف الدین فضل الله، موقعیت ایده آلی را نصیب شیخ دیاباته کرد.

 

 

1685218

1685214

 

 

 

در حالیکه این مهاجم اهل مالی حتی از بهاء ممدوح اللیثی مدافع قطر اس سی نیز عقب بود، با یک استارت انفجاری چند متری از این بازیکن پیش افتاد و با یک استپ روی پای دیدنی، توپ را مقابل خودش قرار داد و با یک شلیک دیدنی، توپ را به طاق دروازه جاسم عادل چسباند.

 

دیاباته که توانسته بود بازی را به تساوی بکشاند، پس از باز کردن دروازه قطر اس سی همچون همیشه به سمت عکاسان رفت و با پنجه های خود، شادی بعد از گلش را برپا کرد. او بدین ترتیب هفتمین گل خود در لیگ ستارگان و به طور کلی دوازدهمین گلش برای الغرافه در 15 بازی و در تمامی رقابت ها را به ثمر رساند.

 

 

 

1685215


1685217

 

 

پس از این گل، کامبک شاگردان استراماچونی و هم تیمی های سعید عزت اللهی نیز تکمیل شد و الغرافه با گل حمام احمد در دقیقه 90 توانست 3 امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کرده و با 26 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

 

1685216

 

دیدگاه‌ها