کد خبر : 1806305 | 03 بهمن 1400 ساعت 23:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: حس حضور در یک بازی حذفی را داشتیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش در بازی امشب تاتنهام تمجید کرد.

توخل: حس حضور در یک بازی حذفی را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده حریف خود را با دو گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد فاصله یک امتیازی آبی‌ها با لیورپول حفظ شود.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: "ما در بازی اول مقابل تاتنهام تاکتیک خود را تغییر دادیم و آنها نسبت به آن واکنش نشان دادند. بنابراین فکر کردیم که خود را با آن وفق دهیم و سعی کنیم با پرسینگ آنها در نیمه خود مقابله کنیم.  فکر می‌کردیم می‌توانیم با سیستم 1-4-1-4 حمله کنیم تا آنها را با مشکل مواجه کنیم و خوب کار کردیم. نگرش، ذهنیت و روحیه در تمرین دیروز بسیار خوب بود و امروز هم احساس خوبی داشتم.

 

 

1685223

 

 

این یک عملکرد خوب و یک کلین شیت بود. خیلی خیلی خوب بود. اینکه دربی لندن بود به ما کمک کرد. اینکه چند روز تعطیلی داشتیم هم به ما کمک کرد؛ همچنین حسی در ما وجود داشت که انگار در یک بازی حذفی شرکت می‌کنیم."

 

توخل در واکنش به عملکرد درخشان حکیم زیاش و گلزنی او نیز گفت: "این یکی از بهترین بازی های او بود و بسیار قابل اعتماد عمل کرد. اگر منصف باشیم باید بگویم که بهترین پست برای او حضور در جناح راست است. او همچنین امروز موفق شد یک گل بسیار خوب و زیبا را به ثمر برساند."

 

 

1685220

 

 

عملکرد روملو لوکاکو: "عملکرد بسیار، بسیار خوب. او بسیار قابل اعتماد بود، تلاش زیادی کرد. بازی خوبی به نمایش گذاشت."

دیدگاه‌ها