کد خبر : 1806325 | 04 بهمن 1400 ساعت 01:50 | 23.1K بازدید | 16 دیدگاه

در کورس کسب سهمیه هستیم

ژاوی: خیلی خوشحالم، این سه امتیاز طلایی بود

ژاوی پس از پیروزی سخت در زمین آلاوس، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

ژاوی: خیلی خوشحالم، این سه امتیاز طلایی بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از ناکامی در سوپرکاپ و سپس حذف از کوپا دل ری امشب به زمین آلاوس آمده بود و چاره‌ای جز پیروزی نداشت. کار بارسا تا دقیقه 87 گره خورده بود تا اینکه فرانکی دی یونگ توانست دروازه میزبان را باز کند و بارسا با همین گل، برنده زمین را ترک کرد.

تیم تحت هدایت ژاوی حالا 35 امتیازی است و به رتبه پنجم لالیگا صعود کرد.

 

 

1685269

 

 

ژاوی در پایان بازی گفت:« پیروزی بسیار مهم در زمینی دشوار بود. زمین اصلا شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. تیم تلاش خودش را کرد و تا دقایق پایانی ناامید نشدیم. بردی حیاتی برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر بود؛ از تلاش تیم رضایت کامل دارم و خوشحالم.»

 

 

1685262

 

 

ژاوی ادامه داد:« انتظار چنین بازی سختی را داشتم. سیستم سه و 4 دفاعه را در این بازی امتحان کردم و در مقطع پایانی بازی هم تاکتیک را عوض کردم. می‌دانستم ریسکی است ولی بالآخره جواب داد. گاهی ریسک شما جواب نمی‌دهد ولی امشب این‌طور نبود. برای کسب این برد عذاب کشیدیم و اینکه دروازه‌مان هم بسته ماند، خوشحال کننده است. در دیداری که موقعیت‌های گل زیادی خلق نکردیم، گل دی یونگ حکم طلا را داشت. به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم و نمی‌توانم بیش از این خوشحال باشم.»

 

ژاوی در پایان گفت:« شرایط رفته رفته بهتر خواهد شد و الآن یک رده تا سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داریم. در کورس کسب سهمیه هستیم و حالا دو هفته تا بازی بعدی فرصت داریم. این استراحت به سودمان خواهد بود به خصوص که چند بازیکن مصدوم‌مان نیز خواهند رسید. باید بیشتر کار کنیم و امیدوار باشیم.»

 

دیدگاه‌ها