کد خبر : 1806371 | 04 بهمن 1400 ساعت 11:43 | 8.7K بازدید | 6 دیدگاه

زیاش: نمره گلی که زدم 10 از 10 است

حکیم زیاش، ستاره چلسی، معتقد است که گلی که شب گذشته برابر تاتنهام به ثمر رسانده بسیار عالی بوده است.

زیاش: نمره گلی که زدم 10 از 10 است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیداری حساس از مسابقات هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

گل اول این بازی را حکیم زیاش با شوتی زییا و تماشایی وارد دروازه تاتنهام کرد و هوگو لوریس تنها به دنبال کردن مسیر توپ بسنده کرده و کاری برای مهار کردن این توپ از دستش برنیامد.

بسیاری از بینندگان تلویزیونی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه فکر نمی‌کردند که این شوت وارد دروازه تاتنهام شود و حالا مشخص شده که این بازیکن نیز همین احساس را پیش از ورود توپش به دروازه لوریس داشته است.

این بازیکن مراکشی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار کرد:« در حال دنبال کردن توپ بودم اما فکر کردم که کمی بیش از حد به آن ضربه زدم و از بالای تیر بیرون می‌رود اما در آخر دیدم که وارد دروازه شد.»

 

1675942

 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به گلی که زد می‌دهد گفت:« من فکر می‌کنم نمره گلی که زدم 10 از 10 است!»

توماس توخل نیز پس از بازی گفت که احساسی مشابه زیاش داشته و فکر نمی‌کرده توپ وارد دروازه شود. این مربی آلمانی اظهار کرد:« من درست پشت سرش بودم. حس کردم که توپ کمی بالا رفته اما در لحظه درست پایین آمد و باعث شد که گلی زیبا و تماشایی به ثمر برسد.»

زیاش در بازی هفته گذشته برابر برایتون نیز گلزنی کرد اما خوشحالی چندانی انجام نداد و درباره دلیل این اتفاق گفت:« من فکر می‌کنم این دو موقعیت متفاوت است. در بازی برابر برایتون خوب بازی نکردیم و همه حس ناراحتی و ناامیدی داشتیم. اما امروز عالی بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و فوتبال خوبی ارائه کردیم.»

دیدگاه‌ها