کد خبر : 1806394 | 04 بهمن 1400 ساعت 13:04 | 23.7K بازدید | 17 دیدگاه

پیتر کراوچ:

از تیم گواردیولا لذت ببرید چون همیشه اینجا نمی‌ماند

پیتر کراوچ، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، در مقاله‌ای که برای دیلی میل نوشته مدعی شد که باید از دوران حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی نهایت لذت را برد.

از تیم گواردیولا لذت ببرید چون همیشه اینجا نمی‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته‌های اخیر عملکردی خیره‌کننده را از خود به نمایش گذاشته و موفق شده مانند چند فصل اخیر صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کند.

همین موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان به تمجید از عملکرد پپ گواردیولا بپردازند. پیتر کراوچ در بخشی از مقاله‌اش برای دیلی میل نوشت:« چطور ممکن است از تماشای این تیم سیتی لذت نبردی؟ آنها حتی وقتی مساوی هم می‌کنند، تسلط اصیل و درخشانی بر فوتبال دارند. ما باید از تماشای چنین قدرتنمایی برابر چشمان‌مان لذت ببریم چون تا همیشه ادامه نخواهد داشت.»

 

1678933

 

این ملی‌پوش سابق انگلیسی اضافه کرد:« این 11 بازیکن در اکثر هفته‌ها بهترین نمایش ممکن را دارند. بازیکنان جوان باید با دفترچه یادداشتی در دست به تماشای بازی این تیم بنشینند. این که چطور سیتی در طول حدود یک ماه اخیر چنین عملکردی داشته شگفت‌انگیز است. این نتایج عالی آنها با افت دو تیم دیگر همزمان بوده است.»

کراوچ در ادامه با اشاره به درخشش این تیم در سال‌های اخیر نوشت:« اما صدرنشین فعلی، پدیده خارق العاده جدیدی به حساب نمی‌آید. آنها سال‌ها و سال‌هاست که در همین سطح حضور دارند. به لیورپول دهه 1980 و منچستریونایتد دهه 1990 فکر کنید. گاهی تماشای بازی لیورپول جذاب‌تر است چون ممکن است حریف هم موقعیتی داشته باشد اما برابر سیتی، خوش شانس هستید اگر توپ را به دست آورید.»

دیدگاه‌ها