کد خبر : 1806415 | 04 بهمن 1400 ساعت 14:50 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

درخشش دروازه‌بان برزیلی در سلهرست پارک؛

آلیسون منجی لیورپول در کورس قهرمانی (عکس)

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، روز گذشته ستاره و البته منجی تیمش در دیدار برابر کریستال پالاس بود.

آلیسون منجی لیورپول در کورس قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در جریان رقابت‌های هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند.

این پیروزی با توجه به تساوی 1-1 منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون اهمیت زیادی برای شاگردان یورگن کلوپ داشت و فاصله آنها را با تیم پپ گواردیولا به 9 امتیاز رساند که با توجه به این که لیورپول یک بازی کمتر از سیتی انجام داده می‌تواند خبر خوبی برای این تیم باشد.

لیورپولی‌ها خیلی زود و در دقیقه هشت توسط ویرجیل فن دایک به گل رسیدند و نمایش خوبی را نیز در دقایق ابتدایی ارائه کردند اما ستاره این بازی آلیسون بکر بود که موفق شد با عملکرد خوبش منجی تیمش شود. او با دو مهار عالی در نیمه اول باعث شد که تیمش بازنده به رختکن نرود و این فرصت را به لیورپول داد تا در دقیقه 33 بار دیگر به گل برسد.

 

1685363

در دقیقه 40 اشتباه فیرمینو باعث شد که توپ به بازیکن پالاس رسیده و ضدحمله‌ای ترتیب داده شود و پاس سریع او توپ را به ماتتا رساند که از تله آفساید فرار کرده و با جا ماندن فن دایک در موقعیت گل قرار داشت اما مهار تماشایی آلیسون دروازه لیورپول را بسته نگه داشت

 

این دروازه‌بان برزیلی در مجموع در جریان این بازی چهار مهار درخشان داشت که همگی بسیار حیاتی بودند و نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کرد، هرچند بسیاری از حرکات خوب این دروازه‌بان برای جبران اشتباهاتی بود که از سوی هم تیمی‌هایش صورت گرفته بود. با این حال روی تک گل پالاس کار زیادی از او برابر دو مهاجم حریف برنمی‌آمد.

 

1685362

در ابتدای نیمه دوم اولیسه توپ را در آستانه دروازه با ضربه سر برای ادوارد انداخت که در فاصله چند متری آلیسون آن را با پشت پا به سوی دروازه فرستاد اما این دروازه‌بان برزیلی کاملا هوشیارانه بار دیگر دروازه این تیم را از خطر حتمی نجات داد

 

به نظر می‌رسید که آلیسون در چند دیدار اخیر لیورپول چندان به زحمت نیفتاده بود اما حضور موثر او در بازی روز گذشته برابر کریستال پالاس بار دیگر به چشم آمد.

با نگاهی به آمار می‌توان گفت که نرخ امید به گل کریستال پالاس در این بازی 1.82 بود، در حالی که این آمار برای لیورپول عدد 1.48 را نشان می‌داد.

 

1685365

آلیسون پس از بازی خوشحالی‌اش از کسب سه امتیاز و نمایش خیره‌کننده خود را به این شکل نشان داد

 

همین موضوع مشخص می‌کند که پالاس تا چه حد در این دیدار موفق به خلق موقعیت روی دروازه لیورپول شده و درخشش آلیسون و مهارهایی که از سوی این ملی‌پوش برزیلی صورت گرفته اهمیت بسیاری برای تیم کلوپ داشته است.

دیدگاه‌ها