کد خبر : 1806416 | 04 بهمن 1400 ساعت 14:50 | 13.7K بازدید | 5 دیدگاه

این گل از قبل تعیین شده بود؟!

طالب و نفت؛ عاشقانه‌ای در حد ریوالدو!(عکس)

مهاجم نفتی‌ها در هیاهوی حواشی مربوط به جدایی‌اش از این تیم با یک سوپر گل سه امتیازی کار خود در نیم فصل دوم را شروع کرد.

طالب و نفت؛ عاشقانه‌ای در حد ریوالدو!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی با بیش از صد بازی برای صنعت نفت یکی از باسابقه ترین های این تیم به حساب می آید و از محبوبیت بالایی در نزد هواداران آبادانی برخوردار است. شماره 10 محبوب آبادانی ها که سال گذشته مورد توجه استقلال قرار داشت ماندن در آبادان را به این پیشنهاد وسوسه کننده ترجیح داد تا به محبوبیتش افزوده شود.

 

طالب در این فصل با وجود همه مشکلات نفت بازهم در قامت کاپیتان در کنار هم تیمی هایش حضور داشت اما استوری اینستاگرامی او در پایان نیم فصل اول بار دیگر شایعات جدایی او را قوت بخشید. او با اشاره به حضورش در تیم صنعت نفت از سال ۱۳۷۸ که عضو تیم نوجوانان این تیم بود، تصاویری را از روزهای تلخ و شیرین با تیم زردپوش آبادانی منتشر کرده و نوشت که دوران حضورش در این تیم سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده است.

 

همین موضوع طالب را به یکی از چهره های ویژه مارکت زمستانی لیگ برتر ایران تبدیل کرد؛ گمانه زنی ها در مورد تیم آینده کاپیتان نفت به اوج رسید اما منصوریان اعلام کرد که طالب فروشی نیست. رابطه عمیق نفتی ها با طالب و شخصیت محبوب او در نزد آبادانی ها باعث شده تا هیچ گاه اتیکت فروش روی این بازیکن برتابیده نشود و این بار هم هواداران صنعت نفت خیلی زود با انتقاد از بی توجهی مسئولین خواستار بهتر شدن اوضاع برای جلب رضایت ستاره هایی چون ریکانی شدند.

 

طالب با وجود استوری پر سر و صدایش، بی صدا در خلوت خود به این نتیجه رسید که توان ترک نفت را ندارد. ریکانی به قدری محبوب و مقبول بود که چنین واکنش های احساسی اش که البته با توجه به شرایط عجیب نفت می توان آن را قابل توجیه دانست، کدورتی بین او و هواداران به وجود نیاورد. البته برای خروج از این جو نیاز به یک حرکت ویژه‌ بود؛ چیزی مثل گل دقایق پایانی، سوپر گل یا نجات دروازه و... از بین این ها طالب، تخصص خود را انتخاب کرد؛ سوپر گل...

 

چپ پای قدرتمند نفتی ها روز گذشته در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و بی درنگ، گو این که از مدت ها قبل قرار بود این کار را در این لحظه انجام دهد، بدون دورخیز و حرکت با شوتی سرکش به سبک ریوالدوی برزیلی به توپ ضربه زد؛ توپ زوزه کشان مسیر را در چند ثانیه طی و به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل شد؛ گلی که سه امتیاز بازی را برای نفت در اصفهان به ارمغان آورد. این گل بغضی بود که در گلوی طالب گیر کرده بود و این بازیکن در ادامه عاشقانه های تا پای جانش برای نفت، یک بار دیگر نشان داد که هنوز در فوتبال امروزی ستاره های وفاداری هستند که می توانند تعیین کننده باشند. همین گل رابطه کاپیتان با هواداران را یک مرحله دیگر ارتقا داد؛ قطعا طالب این روزها در آبادان کم از ریوالدو برای هواداران برزیل ایران ندارد؛ چپ پایی که زمانی از همین شوت ها برای بارسا، میلان و تیم ملی کشورش می زد و هیچ گلری توان مهارش را نداشت.

 

1685367

 

1685368

 

1685369

دیدگاه‌ها