کد خبر : 1806435 | 04 بهمن 1400 ساعت 16:04 | 24.3K بازدید | 18 دیدگاه

رونالد دی‌بوئر:

دلیل افت دی‌یونگ در بارسلونا بوسکتس است

رونالد دی‌بوئر معتقد است ژاوی باید سرخیو بوسکتس را نیمکت نشین کرده و پست او را به فرانکی دی‌یونگ بدهد.

دلیل افت دی‌یونگ در بارسلونا بوسکتس است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش‌های درخشان فرانکی دی‌یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به‌خدمت بگیرد.

 

 

1657805

 

 

در حالی‌که تصور می‌شد فرانکی دی‌یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او چندان نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به‌نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

همین نمایش‌های ناامیدکننده فرانکی دی یونگ در ترکیب بارسلونا باعث شده که شایعاتی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح شود.

 

 

1685397

 

 

روز گذشته شایعاتی در مورد مذاکرات بایرن با این بازیکن به گوش رسید که از سوی مدیر باشگاه مونیخی تکذیب شد. دی‌یونگ دیشب توانست دقیقه 87 تک گل پیروزی بخش بارسا در زمین آلاوس را به ثمر برساند. گلی که اهمیت فراوانی داشت.

رونالد دی‌بوئر ستاره سابق تیم ملی هلند و بارسا معتقد است فیکس بازی کردن سرخیو بوسکتس باعث شده تا دی‌یونگ نتواند همه توانایی‌هایش را بروز دهد. او به مارکا گفت:« فرانکی همچنان برای بارسا بازیکن مهمی است ولی الآن تصور می‌کنم در زمین با احتیاط حرکت می‌کند و جسارت لازم را در شکل بازی‌اش نمی‌بینم.  او توانایی‌های واقعی خودش را نشان نمی‌دهد و احساس می‌کنم اعتماد به نفسش تا حد زیادی تحلیل رفته است.»

 

 

1685398

 

 

دی‌بوئر ادامه داد:« تغییر مربی و رفتن کومان هم نمی‌تواند بی دلیل باشد اما معتقدم بیش از هر چیزی حضور ثابت سرخیو بوسکتس است که به دی‌یونگ ضربه زده چون هر دو هم پست هستند. اشتباه نکنید، من همیشه عاشق سبک بازی بوسکتس بوده‌ام ولی او در سال‌های پایانی فوتبالش است و من اگر جای ژاوی باشم، پست شماره 6 را به دی‌یونگ می‌دهم. بوسکتس در پستی بازی می‌کند که منطقه مهمی است ولی او دیگر بازیکن سابق نیست و افت او به تیم و بازیکنان کناری‌اش مثل دی‌یونگ هم ضربه زده است. با دی‌یونگ، پدری، گاوی و نیکو، بارسا خط هافبکی باورنکردنی خواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها