کد خبر : 1806443 | 04 بهمن 1400 ساعت 16:48 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

چرا تیم قلعه‌نویی فرم همیشگی را نداشت؟

سرماخوردگی، فشردگی و سرمای شدید علیه گل‌گهر

گل‌گهر در روزی که از شرایط آرمانی و همیشگی خود دور بود در تبریز به مصاف تراکتور رفت و البته با یک امتیاز از زمین خارج شد.

سرماخوردگی، فشردگی و سرمای شدید علیه گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که انتظارات از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش همیشه بالاست ولی نباید از عواملی که باعث افت گل‌گهر در بازی با تراکتور بود به راحتی گذشت.


در این بین شاید مهمترین دلیلی که گل‌گهر بازی همیشگی خود را ارائه نداد، عدم آمادگی بازیکنان سرماخورده گل‌گهر بود. تب و سرماخوردگی شدیدی که این تیم شب قبل از بازی با ذوب‌آهن به آن مبتلا شد هنوز آثارش به طور کامل از بین نرفته و علاوه بر بازی نساجی در تبریز هم به نحوی شاهد این موضوع بودیم.  


غیبت تیکدری به دلیل مصدومیت در کنار غیبت شکاری و شایان مصلح که هنوز سرماخورده هستند و همینطور سر حال نبودن بازیکنانی مثل نوید عاشوری، آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور که به طور کامل بهبود نیافته اند از دیگر دلایل افت گل‌گهر بود.

 

1685408


علاوه بر این موضوع، باید به استراحت ده روزه تراکتور و آمادگی کامل این تیم برای مصاف با گل‌گهر در جام حذفی هم اشاره کرد که در نمایش معمولی و رو به پایین تیم امیرقلعه نویی اثرگذار بوده است و این در حالی بود که گل‌گهر در این فاصله یک بازی سنگین را با نساجی در مشهد برگزار کرد و در فاصله بازی هوادار و تراکتور چهار پرواز طولانی را تجربه کرد.


هوای سرد و وحشتناک تبریز نیز می‌تواند دلیل دیگری  باشد که شاگردان قلعه نویی نتوانستند در تبریز به میزبان خود فشار زیادی وارد کنند‌. این بازی در دمای منفی ۷ درجه که تا منفی ۱۰ درجه هم رسید کار را برای سیرجانی ها سخت کرد؛ با این حال در مجموع کسب یک امتیاز هم نتیجه بدی نبود و حالا گل‌گهر می‌تواند با تعطیلاتی چند روزه و تقویت در نیم فصل دوم شرایط بهتری نیز پیدا کند.

 

1685409

دیدگاه‌ها