کد خبر : 1806450 | 04 بهمن 1400 ساعت 17:22 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

حمله هواداران تاتنهام به ستاره چلسی! (عکس)

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی در دربی دیشب لندن مورد حمله هواداران تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب با ارائه یک بازی برتر و در شرایطی که فرصت های خوبی را نیز از دست داد، با دو گل از سد رقیب همشهری خود تاتنهام گذشت و مانند جام اتحادیه، موفق به غلبه بر این تیم شد. اما این دیدار حواشی عجیبی به همراه داشت و در نهایت منجر به دستگیری دو نفر نیز شده است. هواداران تاتنهام در نیمه دوم دربی لندن در مقابل چلسی، یک فندک به سمت آنتونی رودیگر پرتاب کرده و البته خوش شانس بودند که موجب مصدومیت این مدافع آلمانی نشدند.

 

البته سابقه مشکلات آنتونی رودیگر با طرفداران اسپرز به گذشته باز می گردد و هواداران تاتنهام متهم به توهین نژادپرستانه به این بازیکن در سال 2019 نیز شده بودند. پلیس لندن بلافاصله بعد از اتمام بازی اعلام کرد دو هوادار به اتهام پرتاب فندک به سمت رودیگر دستگیر شده اند و تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد. در صورت اثبات جرم، احتمالا این دو نفر با محرومیتی طولانی مدت از ورود به استادیوم های فوتبال در انگلیس مواجه خواهند شد.

 

البته این مدافع 28 ساله و آلمانی دچار آسیب دیدگی جدی نشده، اما افزایش بی نظمی هواداران در لیگ برتر در ماه های اخیر روندی نگران کننده به خود گرفته است. چند روز قبل و در جریان پیروزی استون ویلا در استادیوم گودیسون پارک، یکی از هواداران یک بطری آب به سمت لوکاس دینیه، مدافع کناری استون ویلا پرتاب کرد.

 

1685421

 

1685420

 

1685422

دیدگاه‌ها