کد خبر : 1806452 | 04 بهمن 1400 ساعت 17:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: امیدوارم اتفاق خوبی برای پدیده بیفتد

هافبک دفاعی سابق پدیده مشهد بعد از جدایی از این تیم ابراز امیدواری می‌کند آنها بتوانند سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنند.

کریمی: امیدوارم اتفاق خوبی برای پدیده بیفتد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی بعد از یک و نیم فصل حضور در پدیده مشهد در نهایت قراردادش را با این تیم فسخ کرد. او درباره این اتفاق می‌گوید: به هر حال شرایطی رقم خورد که ترجیح دادم از این تیم جدا شوم. نمی‌خواهم در این شرایط حرفی درباره آنها بزنم. فقط امیدواری من این است که در نهایت آنها بتوانند در لیگ برتر به کار خود ادامه دهند. مسلما کار سخت است. دلم برای هواداران مشهد می‌سوزد و آنها شایسته این شرایط نیستند. تک تک بازیکنان کنونی این تیم نیز دوستان من هستند و مسلما ایراد کار باید رفع شود و امیدوارم در نیم فصل شرایط به سود آنها باشد. 

 

وی درباره دلیل این جدایی می‌گوید: پدیده در لیگ قهرمانان حضور داشت و باید دنبال واقعیت ها بود. اینکه چطور یک تیم از آن شرایط رویایی ناگهان به سمت سقوط پیش می رود. مسلما همه چیز دست بازیکن و کادرفنی نبود و امیدوارم با ورود مدیران استانی شرایط برای بقای تیم فراهم شود. دوست ندارم و شرایط توضیح اتفاقات وجود ندارد. برخلاف میل قلبی از این تیم جدا شدم و دوست داشتم در کنار دیگر دوستانم برای بقای تیم تلاش کنم اما شرایط همانطور که گفتم فراهم نبود. 

 

هافبک دفاعی سابق پیکان و سپاهان درباره آینده اش و تصمیم برای حضور در تیم بعدی گفت: پیشنهاداتی وجود دارد و تازه تعطیلات نیم فصل شده است. می‌خواهم اینبار با دقت و وسواس بیشتری تیم بعدی ام را انتخاب کنم. یک دوره در زمان ویلموتس و بعد از عملکردم در پیکان توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم. خوشبختانه طبق سایت‌های آماری عملکرد بدی هم در پدیده نداشتم. امیدوارم هر چه زودتر با انتخاب تیم بعدی‌ام بتوانم بار دیگر شرایط خوبی را دنبال کنم و به هدفم نزدیک شوم.

دیدگاه‌ها