کد خبر : 1806453 | 04 بهمن 1400 ساعت 17:47 | 51.1K بازدید | 14 دیدگاه

فعلا قصد دارد در اروپا بماند؛

واکنش جالب کاپیتان آرسنال به پیشنهاد نجومی الهلال!

پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال تمایلی به پیوستن به باشگاه متمول الهلال در این ماه ندارد.

واکنش جالب کاپیتان آرسنال به پیشنهاد نجومی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات انضباطی ماه های اخیر پیر آمریک اوبامیانگ منجر به عصبانیت میکل آرتتا و کادر مدیریتی آرسنال شده و کاپیتان گلزن توپچی ها در لیست فروش قرار گرفته است. چند بار تاخیر هنگام حضور در تمرینات و اردوهای آرسنال در یک سال اخیر، کاسه صبر سرمربی این تیم را لبریز کرده و میکل آرتتا تمایلی به ادامه همکاری با اوبامیانگ در فصول پیش رو ندارد.

 

نشریه دیلی هفته گذشته فاش کرد که باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد داده که اوبامیانگ را به صورت قرضی تا پایان فصل و با گزینه ای برای خرید دائم این ملی پوش گابنی در تابستان جذب کند. الهلال به عنوان موفق ترین باشگاه عربستانی سال های اخیر، از نظر مالی در شرایط خوبی قرار داشته و حاضر است تمام دستمزد 350 هزار پوند در هفته این بازیکن 32 ساله را بپردازد.

 

1662159

 

علیرغم تمایل آرسنال به نهایی شدن این انتقال، خود اوبامیانگ قصد دارد در ماه ژانویه راهی یک باشگاه دیگر اروپایی شود و به همین علت او شخصا انتقال به عربستان را رد کرده است. اوبامیانگ تصور می کند هنوز قادر است در بالاترین سطح بازی کند و انتقال به آسیا در دستور کار این بازیکن قرار ندارد.

 

اما این تصمیم اوبامیانگ باعث نارضایتی مدیران آرسنال شده است. مشتریان اروپایی از جمله یوونتوس و پاری سن ژرمن احتمالا تمایلی به پرداخت کامل دستمزد اوبامیانگ ندارند و بدین ترتیب توپچی ها مجبور به پرداخت درصدی از حقوق این بازیکن خواهند بود. مذاکرات در مورد انتقال احتمالی اوبامیانگ به عربستان تا اواخر یکشنبه ادامه داشت، اما خود این بازیکن ترجیح می دهد در اروپا باقی بماند.

دیدگاه‌ها