کد خبر : 1806456 | 04 بهمن 1400 ساعت 18:04 | 22.8K بازدید | 10 دیدگاه

سه امتیاز هدیه داور به لیورپول بود! (عکس)

به نظر می رسد داوری در جریان دیدار دیروز لیورپول مقابل کریستال پالاس به سود تیم مهمان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که منچسترسیتی در مقابل ساوتهمپتون متوقف شد، لیورپول برای نزدیک شدن به صدر جدول چاره ای جز کسب پیروزی در خانه کریستال پالاس نداشت. اما مرسی سایدی ها در شبی دشوار و با تکیه بر درخشش آلیسون بکر، در نهایت 1-3 حریف خود را مغلوب کردند. اما مارک کلاتنبرگ، داور مشهور فوتبال انگلیس معتقدند است گل دوم لیورپول آفساید بوده و در صحنه گل سوم نیز لزومی به اعلام پنالتی وجود نداشته است.

 

1685427

 

مارک کلاتنبرگ گفت: "وقتی اندی رابرتسون توپ را به محوطه جریمه کریستال پالاس ارسال کرد، روبرتو فیرمینو به وضوح در موقعیت آفساید قرار داشت. اگر ستاره برزیلی در آن موقعیت نبود، تاریک میچل، مدافع چپ پالاس با ضربه سر توپ را دفع می کرد و بنابراین مهاجم لیورپول در جریان بازی دخالت داشته است. در ادامه توپ به الکس اوکسلید چمبرلین رسید و او موفق به گلزنی شد. VAR باید مداخله کرده و گل لیورپول را مردود اعلام می کرد.

 

همچنین در صحنه پنالتی لیورپول، هنگامی که دیوگو ژوتا توپ را از کنار ویسنته گوایتا عبور کرد، به سمت دروازه بان حریف حرکت کرد. من نمی فهمم چرا کریگ پاوسون (داور VAR) مداخله کرد. تصمیم داور در این صحنه درست بود، او این برخورد را به خوبی دید و خطایی اعلام نکرد، اما نمی دانم چرا در ادامه نظر خود را تغییر داد."

 

1685426

دیدگاه‌ها