کد خبر : 1806477 | 04 بهمن 1400 ساعت 19:23 | 27.8K بازدید | 9 دیدگاه

پائولو دی کانیو:

عجیب است تیمی برای لوکاکو اینقدر پول بدهد!

پائولو دی کانیو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا به انتقاد از عملکرد روملو لوکاکو در ترکیب اینتر پرداخته است.

عجیب است تیمی برای لوکاکو اینقدر پول بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم سابق اینتر در ماه های ابتدایی حضور خود در استمفوردبریج عملکرد خوبی نداشته و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. لوکاکو در این فصل در 24 بازی در تمام رقابت ها تنها هشت گل به ثمر رسانده که آمار چندان خوبی با توجه به انتقال 115 میلیون یورویی این بازیکن در فصل تابستان به شمار نمی آید. لوکاکو دیشب و علیرغم پیروزی 2-0 چلسی در دربی لندن مقابل تاتنهام، عملکرد ناامیدکننده ای از خود به نمایش گذاشته و نتوانست دروازه حریف را باز کند. حالا پائولو دی کانیو به انتقاد از او پرداخته و معتقد است چلسی باید شرایط پیشرفت او را فراهم کند.

 

1680202

 

پائولو دی کانیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "بازیکنی مانند روملو لوکاکو در برخی شرایط از مسابقه باید خیلی بهتر از این عمل کند. لوکاکو هنگام دریافت توپ با تعلل فراوانی بازی کرده و نمی تواند توپ را حفظ کند، اما انتظار نمایش بهتری در این شرایط از این بازیکن وجود دارد. توماس توخل، سرمربی چلسی در بازی های بزرگ به او فرصت درخشش داده، اما روملو لوکاکو باید بتواند خود را بیشتر از این ثابت کند.

 

البته او در فصل گذشته اگرچه مهره ای حیاتی برای قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا بود، اما در برخی اوقات مشکلاتی مشابه این فصل خود در چلسی در اینتر نیز از خود نشان می داد.

 

باشگاه چلسی در فصل تابستان برای جذب روملو لوکاکو از نراتزوری رقمی بیش از 100 میلیون یورو پرداخت کرده و حالا باید شرایطی برای ریکاوری این بازیکن در ادامه فصل فراهم کند. در حال حاضر و با توجه به فرم فعلی لوکاکو، تصور اینکه تیمی 100 میلیون یورو برای خرید این بازیکن پرداخت کند عجیب و دشوار است. با این حال، هیچ چیز مانع از موفقیت دوباره روملو لوکاکو در دیدارهای پیش رو نمی شود."

دیدگاه‌ها