کد خبر : 1806480 | 04 بهمن 1400 ساعت 19:40 | 24.3K بازدید | 15 دیدگاه

مارک آندره‌‌ تراشتگن:

بارسلونا از همیشه متحدتر است

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا به نتایج این تیم در ادامه فصل امیدوار است.

بارسلونا از همیشه متحدتر است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با حضور ژاوی شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل پیدا کرده و برتری آنها در دقایق پایانی در مسابقه با آلاوس منجر به آن شد که کاتالان ها حالا امیدوار به ادامه فصل و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بشوند. مارک آندره تراشتگن، سنگربان باتجربه بارسلونا مدعی شد بازیکنان این تیم از همیشه متحدتر شده و قصد دارند بهترین عملکرد خود را در ادامه فصل به نمایش بگذارند.

 

مارک آندره تراشتگن گفت: "امیدواریم که بتوانیم کمی استراحت کرده و قدرت خود را بازیابی کنیم. همه تیم های دنیا به آرامش نیاز دارند. اگر بگویم نتایج بارسلونا دقیقا مورد نظر ماست دروغ می گویم، اما حالا باید متحدتر از همیشه باشیم.

 

1676320

 

ما می خواهیم چهره بهترین بارسلونای ممکن را با کسب نتایج خوب در ادامه فصل نشان دهیم. در دیدار دشواری مقابل آلاوس به برتری دست یافتیم. آنها تیمی اهل مبارزه بوده و می دانند چگونه خوب از دروازه خود دفاع کنند. اما ما در نهایت موفق شدیم یک بار دروازه آلاوس را باز کرده و به پیروزی دست یابیم.

 

همیشه لحظات سختی وجود دارد که همه ما بازیکنان باید از کنار آنها عبور کنیم. این شرایط روی من هم در فصل جاری تاثیر گذاشته، اما ما یک تیم هستیم. من همیشه می خواهم عملکرد خوبی در لباس بارسلونا داشته و با بهترین فرم درون دروازه این تیم ظاهر شوم. فکر می‌کنم سال 2022 را خیلی خوب شروع کرده‌ام و در حال حاضر از وضعیت فعلی خود در زمین رضایت دارم."

دیدگاه‌ها