کد خبر : 1806488 | 04 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

هادسون اودوی:

برای زیاش خوشحالم؛ واقعا گل شگفت انگیزی زد

کالوم هادسون اودوی، ستاره انگلیسی چلسی، تمجید ویژه ای از هم تیمی خود یعنی حکیم‌زیاش انجام داد.

برای زیاش خوشحالم؛ واقعا گل شگفت انگیزی زد

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل حکیم‌زیاش به یک نیمکت نشین محض تحت نظر توماس توخل تبدیل شده بود و حتی شایعات زیادی در مورد جدایی او از چلسی وجود داشت اما به نظر می‌رسد که رفته‌رفته این ستاره مراکشی در ترکیب آبی های لندن جا افتاده است. او دیشب در دیدار برابر تاتنهام نیز نمایش درخشانی داشت و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

 

کالوم هادسون اودوی، ستاره انگلیسی چلسی، حالا به تمجید از این هم تیمی خود پرداخته و می گوید: "این را به او نگویید اما من اعتبار زیادی برای او قائل هستم(با خنده). جدی، برای او واقعا خوشحال هستم زیرا گل شگفت انگیزی به ثمر رساند. من به او گفتم به محض اینکه شوت زد متوجه شدم که توپ وارد دروازه خواهد شد.

 

 

1685464

 

 

من برای او بسیار خوشحالم چرا که به خاطر عملکردی که ارائه داد کاملاً شایسته به ثمر رساندن این گل بود. این یک بازی و رقابت بزرگ بود بنابراین ما از این گل بسیار خوشحال بودیم. بابت این سه امتیاز بسیار خوشحالم و لبخند می‌زنم."

 

اودوی همچنین درباره پیروزی مهمی که چلسی مقابل تاتنهام به دست آورد نیز گفت: "در نیمه اول کار خیلی فشرده بود و آنها فضاهای زیادی را بسته بودند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. همچنین در تبدیل کردن آنها به گل نیز موفق بودیم. ما به عنوان یک تیم به خوبی فشار آوردیم. ما به عنوان یک تیم بازی را به خوبی باز کردیم، به تلاش برای یافتن شکاف ها ادامه دادیم و وقتی این کار را انجام دادیم شرایط برای ما خوب شد."

 

 

1685462

دیدگاه‌ها