کد خبر : 1806496 | 04 بهمن 1400 ساعت 20:56 | 13.7K بازدید | 7 دیدگاه

دقیقه یک هم گل می‌زدیم، می‌رفتیم دفاع؛

سرمربی فجر در جدال لفظی با خبرنگار ناراضی!

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید که بازیکنان او دیگر توان بازی نداشتند.

سرمربی فجر در جدال لفظی با خبرنگار ناراضی!

به گزارش ورزش سه، علی اصغر کلانتری پس از تساوی مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری عنوان کرد: می‌دانستیم که با یک تیم خیلی خوب بازی داریم و شاید نساجی یکی از چهار تیم خیلی خوب لیگ امسال باشد. با کلاس فوتبال بازی می‌کند و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. در شروع بازی نساجی جلو کشیده بود و بعد از آن ما جلو آمدیم و در دقیقه ۲۰-۲۵ گل زدیم. ما اگر دقیقه یک هم گل می‌زدیم شکل بازی تغییر نمی‌کرد چون گرفتن سه امتیاز این بازی برایمان خیلی مهم بود، رو به بازی بسته و ضد حمله می‌آوردیم.

 

او ادامه داد: یک موقعیت دیگر در نیمه دوم برای زدن گل داشتیم که من فکر کردم گل شد ولی توپ بیرون رفت. بازی را بسته و اجازه ندادیم که روی ارسال ها و خطاها به ما ضربه بزنند اما متاسفانه در آن دقایق و با تعویضی که آقای الهامی انجام داد و بازیکن قد بلندشان را وارد کرد، با وجود اینکه ما بازیکنانی داریم که در ضربات ایستگاهی و کرنر ها به آنها سپردیم. بچه‌‌ها خیلی فشار آوردند و دویدند. واقعا نساجی هم خطرناک بود و موقعیت‌های خطرناکی هم روزی دروازه ما داشتند. ما می‌خواستیم در این بازی با چنگ و دندان سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

او با اشاره به اشتباه داور این بازی عنوان کرد: وقتی یک هیچ جلو بودیم در یک ضد حمله ای که ما داشتیم خطایی انجام نشد اما داور بیخود سوت زد چون بازیکن هم تک به تک بود. این اتفاق افتاده و متاسفیم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما نمی‌توانم بگویم بازیکنان کم کاری کردند چون واقعا کارشان را انجام دادند. گفته بودیم که باید از ارسال جلوگیری کنیم و در نیمه دوم اگر توجه کرده باشید به جز چند کرنر بچه ها خیلی فشار آوردند که توپی روی دروازه ارسال نشود اما این اتفاق افتاده و یارگیری هم نداشتیم و سه امتیازی که می‌توانست خیلی به ما کمک کند از دست دادیم.

 

سرمربی فجر در واکنش به صحبت های خبرنگاری که از تعویض ها و سبک بازی این تیم در دیدار امروز انتقاد کرده بود، بیان کرد: استراتژی من این بود اما از نظر شما من اشتباه کردم که آن تعویض ها را انجام دادم و دفاعی بازی کردم و باید باز می‌کردم. شما درست می‌گویید.

 

کلانتری در خصوص تعویض حسین مهربان که مهره موثر این تیم است گفت: مهربان الان هم موثر است. شما در اردوی من و رختکن من هستید؟ در جریان چیزی که بین بازیکن و مربی است، هستید؟ بازیکن وسط نیمه می‌گوید نمی‌توانم بازی کنم. بازیکنی که امروز پاس گل داد، دو روز نمی‌توانست تمرین کند. می‌گویید به زور او را راضی کن؟ من خودم بعنوان مسئول کادرفنی می‌خواهم بهترین کار را انجام بدهم. آقای ابوالفضل بابایی سه بار تک به تک شد. بچه ۱۸ ساله است. آقای شهرام گودرزی تمام وجودش را گذاشته و دیگر توانی ندارد. آقای فرزان دیگر توان ندارد. ما در نیمه دوم ۲-۳-۵ شدیم. دو فوروارد داشتیم، مگر ما فوروارد کم کردیم و دو بازیکن اضافه کردیم و گفتیم بروید دفاع کنید؟ اینکه چه دقیقه ای تعویض شدند هم بررسی کنید.

 

او تاکید کرد: بازیکن می‌گوید نمی‌توانم بازی کنم چه کار کنم؟ ما اگر دقیقه یک هم گل می‌زدیم کاملا به دفاع می‌رفتیم برای ضد حمله. چرا؟ برای گرفتن سه امتیاز. تا اینجای کار هم رفتیم و ضد حمله هم گیرم آمده و دو دقیقه مانده بود بازی تمام شود ضربه خوردیم. شما می‌گوید جلو بیا و حمله کن. من هم خیلی دوست دارم. شرایط مهیا باشد این کار را می‌کنیم. شکل فوتبال همینطور است. در بازی با پرسپولیس از دقیقه ۷۰‌ کاملا در زمینشان بودیم. پرسپولیس بود و در آزادی عقب نشست تا از گلشان محافظت کند و سه امتیاز را داشته باشد. ما از دقیقه ۷۰ تا ۹۵ حدود ۶ کرنر و ضربه ایستگاهی گرفتیم. من دقیقه ۲۵ گل زدم و مدام حمله کنم؟ من دوست دارم تیمی داشته باشیم مثل منچسترسیتی و گل های زیادی بزنیم اما گاهی نمی‌شود. 

سرمربی فجر در پایان در واکنش به تنش هایی که بین نیمکت ها بود توضیح داد: فقط یکی از اعضای تداکارت کاری کرد اما چیز خاصی نبود.

دیدگاه‌ها