کد خبر : 1806539 | 05 بهمن 1400 ساعت 01:10 | 60.5K بازدید | 22 دیدگاه

چه سیوهایی کردی امیر!

پیکسل‌هایی از نمایش برتر دروازه‌بانی هفته

نمایش خارق العاده گلر ایرانی برابر هوئسکا تمجید و تعجب گزارشگر این دیدار را برانگیخت.

 پیکسل‌هایی از نمایش برتر دروازه‌بانی هفته

به گزارش "ورزش سه"، عابدزاه همچنان رویای خود را بغل کرده و فصل به فصل و بازی به بازی پیش می‌برد تا پیش‌بینی اینکه روزی بتواند به آن برسد، دور از انتظار نباشد.

 

تماشای نمایش گلر ایرانی پونفرادینا اسپانیا برابر هوئسکا شاید کافی باشد تا دیگر قبول کنیم او از زیر نام احمدرضا عابدزاده کاملا خارج شده و در حال ارائه کیفیتی حتی اگر اغراق نکنیم بهتر و متفاوت به سبک خود است؛ سبکی بر پایه چالاکی و البته بر پایه همان جسارت ژن احمدرضا عابدزاده.

 

پونفرادینا در شرایطی در هفته بیست و چهارم به یازدهمین برد فصل خود دست یافت و به جایگاه پنجم جدول رسید و فاصله پنج امتیازی تا صدر را حفظ کرد که تماشای این بازی می‌تواند ادعای این موضوع که امیر عابدزاده نقش اول این پیروزی را به نام خود کرده، بیراه نیست.

 

1685514


این اولین سیو ویژه امیر است؛ شوتی به کنج دروازه که با سیو کف دست راست، مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد.

 

 

نکته جالب اینکه امیر عابدزاده بعد از گلزن تیمش (نیل اوجدا) که در این بازی زننده هر دو گل تیمش برای دستیابی به برد بود، دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت.

 

1685518


وقتی مهاجم هوئسکا بین دو مدافع با ضربه سر دروازه عابدزاده را هدف قرار داد، یک پرش دیدنی و مشت توپ همچنان آبی‌پوشان را در زمین حریف برنده نگه می‌دارد و یک مهار فوق العاده دیگر از امیر عابدزاده.

 

1685517

 

عابدزاده هرچند در این بازی که در زمین تیم هوئسکا برگزار می‌شد یک بار دروازه‌اش در دقیقه ٨٠ باز شد اما بارها با ایستادگی و سیوهای خارق‌العاده حمله وران حریف را ناکام گذاشت.

 

با این حال نام او بارها از سوی گزارشگر این بازی بعد از هر حمله مهاجمان هوئسکا با فریاد و هیجان بالا به زبان آورده می‌شد.

 

1685519


تصور اینکه گلر بتواند شوت مهاجم را در شش قدم دروازه‌اش مهار کند شاید دور از انتظار باشد اما عابدزاده در شب پر فروغ خود، هم‌تیمی‌هایش را به این واکنش هم مهمان کرد.

 

 

عابدزاده که مدت‌هاست چمدانش را برای رویای بزرگ حضور در تیم‌های مطرح بسته و پله به پله آن را در لیگ پرتغال و اکنون در لیگ دو اسپانیا دنبال می‌کند، بیشتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد به هدف نزدیک است.

 

1685522


پیش‌بینی شما از سرنوشت ضربه‌ای که از اینجا و چسبیده به شش قدم نواخته می‌شود چیست؟ گل؟ نه قطعا وقتی عابدزاده در درون دروازه حاضر است.

 

 

امیر عابدزاده که طی اردوهای اخیر تیم ملی جایگاه ثابتی در لیست دراگان اسکوچیچ داشته، اکنون خود را آماده رقابتی تازه می‌کند؛ رقابت با علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند. گلرهایی لژیونر که اکنون رقابت را در بالاترین سطح در کمپ تیم ملی دنبال می‌کنند.

 

 

1685516


این تصویر سرنوشت همان ضربه آخر را نشان می‌دهد؛ جایی که مهاجم هوئسکا چسبیده به شش قدم ضربه اش را چکشی نواخت و البته عابدزاده با دست مخالف آن را برگشت داد و در ادامه با حمایت هم‌تیمی‌اش، مانع از ریباند آن شد و کاملا مهارش کرد.

 

1685515


همان واکنش از زاویه‌ای دیگر که کش فوق‌العاده بدن عابدزاده را به نمایش می‌گذارد و سیو تک دست چپ برای ممانعت از شکست تیمش.

 

 

1685520


و پایان یک بازی سخت با سیو‌هایی به قیمت سه امتیاز و دقایقی که لحظه به لحظه عابدزاده را به هدف عالی‌اش نزدیک می‌کند؛ ما هم منتظر نمایش‌ات خواهیم ماند، عابدزاده کوچک با پیراهن تیمی بزرگ در قلب اسپانیا.

دیدگاه‌ها